پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228667
طرح "يک وعده غذاي گرم" در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/07/16 10:11:49
نمایش : 1201
معاون بهزيستي چهارمحال و بختياري گفت: هم‌زمان با سراسر کشور طرح يک وعده غذاي گرم از فردا در مهدهاي کودک چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، جواد نجفي ظهر امروز در حاشيه همايش روز کودک اظهار داشت: فردا 16 مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور طرح يک وعده غذاي گرم در روستامهدها، مهدهاي مناطق حاشيه‌اي و مناطق محروم استان با توجه به بررسي‌هاي مرکز بهداشت اجرا مي‌شود.

وي افزود: در اين طرح به مدت 120 روز تا اسفندماه يک وعده غذاي گرم در زمان نهار براساس شاخص‌هاي غذايي شامل کالري، پروتئين و مواد غذايي مورد نياز براي رشد به کودکان داده مي‌شود.

معاون امور اجتماعي بهزيستي چهارمحال و بختياري با اشاره به اهداف اجراي طرح بيان کرد: ارتقاء شاخص‌هاي تغذيه، بهبود وضعيت رشد کودک و همچنين کمک به کودکاني که دچار سوءتغذيه هستند از جمله اهداف اجراي اين طرح است.

نجفي با بيان اينکه اجراي اين گونه طرح‌ها شاخص‌هاي رشد کودکان را ارتقاء مي‌دهد، خاطرنشان کرد: اين طرح بيش از 4 هزار کودک در سراسر استان را شامل مي‌شود.

وي با تبريک روز جهاني کودک گفت: هفته کودک از امروز آغاز و تا 21 مهرماه ادامه دارد که فردا 16 مهرماه روز جهاني کودک نامگذاري شده است.

معاون امور اجتماعي بهزيستي چهارمحال و بختياري بيان کرد: به همين مناسبت از امروز تا پايان هفته کودک در 330 مهد، مراکز نگهداري کودکان و مراکزي که به نوعي با کودکان مرتبط هستند جشن‌ها و ويژه‌برنامه‌هايي اجرا مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html