پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228643
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري اظهارکرد:
کمبود نيروي دامپزشکي معضل اساسي در عرصه خدمت رساني
تاریخ انتشار : 1396/07/03 10:36:30
نمایش : 1314
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري بيکاري در اين حرفه و عدم اشتغال دانشجويان حرفه دامپزشکي را از يک جهت و از سوي ديگر کمبود نيروي دامپزشکي را از مهمترين مسايل پيش روي افراد جوياي کار در اين حرفه بر شمرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر عبدالمحمد نجاتي مديرکل دامپزشکي چهارمحال وبختياري در گفت وگوبا جهانبين نيوز، ضمن تبريک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس و تسليت ايام محرم اذعان داشت: در ۸ سال دفاع مقدس شهداء، جانبازان و سربازان اين دوران با در کف گذاشتن جان خود از کيش ما دفاع کردند تا ما بتوانيم هم اکنون با خيال راحت به علم اندوزي و خدمت به مردم بپردازيم و زير بار ظلم و زور نباشيم.

 وي اظهار داشت: در هفته دامپزشکي بايد از خانواده معظم شهداء ايثارگران دامپزشکي ديدار کنيم و آن ها را تکريم نماييم.

نجاتي گفت: ما بايد براي هفته دامپزشکي هدف داشته باشيم و آن چيزي نيست جز اينکه حرفه دامپزشکي را به جامعه بشناسانيم و در صورتي که مردم و مسئولين از خدمات دامپزشکي مطلع باشند بهتر مي توانند در حل کردن مسايل و مشکلات جلوراه دامپزشکي به ما کمک کنند و بيماري ها را راحت تر مي توانيم کنترل نماييم.

وي بيکاري در اين حرفه و عدم اشتغال دانشجويان حرفه دامپزشکي را از يک جهت و از سوي ديگر کمبود نيروي دامپزشکي را از مهمترين مسايل پيش روي افراد جوياي کار در اين حرفه بر شمرد.

دکتر نجاتي نقش اطلاع رساني و آموزش را بسيار مهم برشمرد و گفت: با همکاري بين بخشي خصوصا با کارکنان نيروي نيروي انتظامي مي توان تردد دام و فراورده هاي دامي را به راحتي کنترل کرد.


اين مقام مسئول گفت: دامپزشکي استان و دانشگاه علوم پزشکي در بحث سلامت مانند دوبال عمل مي کنند و بايد با همکاري همديگر مسايل و مشکلات بخش سلامت را مرتفع سازند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html