پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228635
دفاع مقدس اقتدا به عاشورا و زمينه‌ساز ظهور
تاریخ انتشار : 1396/06/31 14:32:56
نمایش : 1936
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتي تا با نگاه به گذشته سراسر افتخار در دوران هشت سال دفاع مقدس به خود بباليم و به نسل جوان منتقل دهيم و دفاع مقدس اقتدا به عاشورا و زمينه‌ساز ظهور است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ موسي انصاري امروز پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه شهر فارسان و در آستانه هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس تجلي مفاهيمي نظير ايستادگي، استقامت، شجاعت و همراهي با ولي‌فقيه بود.

وي  ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام  محرم  گفت:فرارسيدن ايام حزن و اندوه، ماه خون  و قيام را خدمت شما نمازگزاران و مردم شهرستان فارسان تسليت عرض مي‌نمايم.

وي در ادامه سخنان  خود گفت: مناسبت‌هاي ديگر نيز  هم‌زمان با ايام محرم مي‌باشد  ازجمله هفته دفاع مقدس،بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها  و همچنين عرض خيرمقدم حضور امام‌جمعه ولايي وارزشي شهرستان فارسان رادارم.

انصاري خاطرنشان کرد: چشم‌انداز و سناريو دفاع مقدس ما اقتدا به عاشورا  جهت زمينه‌سازي  ظهور پايان انتظار  بود ،جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس ويژگي‌هاي بسياري داشت ازجمله آن‌ها :دفاعي بودن  توأم با معنويت ،استقامت و ايستادگي رزمندگان،شجاعت و غيرت و نترس بودن ،بي‌اعتنايي به زرق‌وبرق دنيا و دنياپرستي،مردمي بودن،ايمان کامل که الهي بودن دفاع را کامل کرد.

وي اظهار داشت:دفاع مقدس برکاتي را هم با خود به ارمغان آورد :باور کردن خود و ايمانمان،متحدشدن در مقابل تمامي دشمنان،شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب،پرورش نيروهاي مقدس انقلابي قوي،بازسازي زيربناي کشور،بالا بردن قدرت دفاعي ،تأثيرگذار بودن در برخي معادلات جهان.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html