پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228632
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خبر داد
برگزاري 700 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/06/29 08:00:23
نمایش : 1741
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري از اجراي بيش از ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازماني و برون سازماني و سه مرحله؛ قبل، حين و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا مي شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، با بيان اينکه هشت سال دفاع قهرمانانه حرکتي بنابر اراده الهي، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت بود، تصريح کرد: در تمام اين سال‌ها مدبرالامور اين انقلاب کسي جز خداي متعال نبود، که اين انقلاب را به رغم تمام کم و کاستي هايي که توسط ضد انقلاب خارجي و معاندان داخلي فراهم گرديد، از فتنه‌هاي بدخواهان حفظ نمود تا اين وعده الهي، که مستضعفان ، وارثان اصلي زمين خواهند بود، تحقق يابد.

وي با اشاره به مدافعان حرم و باز بودن در شهادت افزود: فرزندان ولايتمدار امام خامنه‌اي (مد ظلّه العالي) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو براي نظام به ارمغان بياورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند و نشان دادند راه شهادت باز است.

سردار اکبري به استفاده دشمنان از فضاي مجازي و مسموم کردن اين فضا يادکردو گفت : دشمنان با مسموم کردن فضاي مجازي در صدد برآمدند تا اين نسل را به قهقرا ببرند؛ ولي از همين فضاي وهن آلود، پيام استقامت و مقاومت بين المللي شيعيان و آزادي خواهان جهان به جهانيان صادر شد.

وي خاطرنشان کرد: امروز نسل انقلابي براي اهل يقين و دل‌هاي پاک، فضاي عطر‌آگين شهادت را بشارت مي دهد و ديري نخواهد گذشت که آخرين علمدار جهان، پرچم « نصر من الله و فتحٌ قريب » را بر تارک زمين نصب العين جهانيان قرار خواهد داد.

سردار اکبري تصريح کرد: امروز مسئوليت اين رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسيجي و پاسداران انقلاب اسلامي است، که با صيانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها ، گوش به فرمان ولايت حضوري انقلابي و يکپارچه داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به اجراي بيش از ۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازماني و برون سازماني و سه مرحله؛ قبل، حين و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا مي شوند.

وي به برنامه هاي آغازي از قبل از هفته دفاع مقدس اشاره و گفت: برپايي بيمارستان هاي صحرايي در لردگان و اردل، فضاسازي محيطي، اعزام تيم هاي بسيج جامعه پزشکي به مناطق محروم و خدمت رساني به نيازمندان و محرومان در مناطق کمتربرخوردار، برپايي نمايشگاه هفته دفاع مقدس، يادواره شهدا با عنوان آبروي محله و... آغاز شد.

سردار اکبري با اشاره به مراسم باشکوه رژه باصلابت نيروهاي مسلح در مرکز استان و صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي در شهرستان هاي مختلف در 31شهريور ماه همزمان با آغاز دفاع مقدس خبر دادو گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، حضور منسجم بسيجيان در نماز عبادي سياسي جمعه، زنگ انقلاب در واحدهاي مقاومت بسيج دانش آموزي، کارگاه هاي جنگ نرم با رويکرد علمي،از ساير برنامه هاي اين ايام است.

وي تصريح کرد: افتتاحيه پايگاه هاي مقاومت بسيج، مسابقات فرهنگي- ورزشي و علمي، اکران فيلم، نشست يادياران، تجليل از پيشکسوتان جهاد و شهادت و... از ديگر برنامه هاي محوري گراميداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان عنوان کرد.

وي، به ساخت فيلم مستند با محوريت مدافعين حرم تحت عنوان "داعش درشهرکرد" اشاره و گفت: اين فيلم با برپايي نمايشگاه ويژه هفته دفاع مقدس در مصلاي بزرگ امام خميني(ره)، اين فيلم تا پايان هفته دفاع مقدس در مهديه مصلاي براي بازديدکنندگان اکران مي شود.

سردار اکبري، همايش و مراسم هاي ويژه و متناسب با ماه محرم و ايام سوگواري شهادت سيد و سالارشهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام را از ديگر برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس امسال برشمرد که با دهه نخست محرم تقارن يافته است.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html