پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228630
فرماندار شهرستان کوهرنگ:
يکي ازمصدمان حادثه ريزش تونل گردنه چري از زير آوار خارج شد/احتمالا تعداد حادثه‌ديدگان بيشتر است
تاریخ انتشار : 1396/06/29 07:57:27
نمایش : 932
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با کمک نيروهاي امداد يکي از مصدمان حادثه ديده در زير آوار ريزش تونل گردنه چري در شهرستان کوهرنگ خارج شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبين نيوز گفت: وضعيت اين مصدوم وخيم است و با کمک نيروهاي امداد در حال انتقال به نزديکترين مراکز درماني است.

مرتضي زمانپور افزود: اين حادثه سه نفر زخمي و دو نفر فوتي داشت و همچنين دو نفر در زير اوار محبوس شدند.

وي با اشاره به اينکه تعداد مجروحان و فوت شدگان اين حادثه مشخص نيست، گفت: احتمال دارد تعداد کارگران حادثه ديده بيشتر باشد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: علت اين حادثه در حال بررسي است ، اما به گفته کارگران بخشي از سقف تونل گردنه چري ريزش مي کند.

آقاي زمانپور افزود: در حال حاضر تلاش نيروهاي هلال احمرو نيروهاي مردمي براي نجات به حادثه ديدگان ادامه دارد .

وي افزود: کارگران در حال مقاوم سازي تونل گردنه چري بودند.

گردنه چري در بخش دوآب صمصامي شهرستان کوهرنگ از گردنه‌هاي صعب العبود و برفگير در مسير استان‌هاي چهارمحال و بختياري و خوزستان است که هر ساله در فصل سرما، با لغزندگي و راهبندان فراوان مواجه است.

عمليات احداث تونل گردنه چري و راه‌هاي دسترسي اطراف آن با ۱۴۱ ميليارد و ۸۷۰ ميليون ريال اعتبار اوليه از مهرماه سال ۱۳۹۴ آغاز شد.

اين تونل به طول سه هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۱۱ متر و ۸۰ سانتيمتر ساخته مي‌شود.

به منظور انجام عمليات اجرايي تونل چري و راه‌هاي دسترسي آن، دو ميليون و ۵۰۰ هزار متر معکب خاکبرداري و يک ميليون و ۸۰۰ هزار متر معکب خاکريزي صورت مي‌گيرد.

با احداث تونل گردنه چري و راه‌هاي دسترسي اطراف، مسير ارتباطي شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سليمان، حدود ۱۰ کيلومتر کوتاه‌تر مي‌شود و وضعيت ايمني و رفت و آمد در آن بهبود مي‌يابد.

شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله ۸۵ کيلومتري و مرکز بخش دوآب صمصامي در فاصله ۱۱۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html