پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228622
نتايج نهايي آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سه شنبه اعلام مي شود
تاریخ انتشار : 1396/06/26 10:44:48
نمایش : 1577
حسين توکلي گفت: نتايج نهايي پذيرفته‌شدگان آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال ۹۶ روز سه شنبه ۲۸ شهريور ماه اعلام مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، توکلي افزود: لازم است داوطلبان براي اطلاع از زمان ثبت‌نام به دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مراجعه کنند.

مشاورعالي سازمان سنجش کشور با اشاره به قرار گرفتن نتايج به روي سايت سازمان سنجش کشور تصريح کرد: نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي متمرکز آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال ۹۶ اعم از رشته‌هاي تحصيلي با آزمون و يا رشته‌هاي تحصيلي که پذيرش در آن‌ها صرفا با اعمال سوابق تحصيلي صورت مي‌گيرد و همچنين معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت پذيرش رشته‌هاي نيمه‌متمرکز فوريت‌هاي پزشکي آزمون مذکور از طريق سايت سنجش آموزش کشور اعلام مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: داوطلباني که در رديف پذيرفته‌شدگان آزمون قرار گرفته اند، بايد ابتدا به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه و موسسات عالي زيربط مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاع از برنامه زماني و مدارک اعلام شده مربوط به هر يک از کد رشته محل‌ها در زمان مقرر براي ثبت‌نام و ساير مراحل پذيرش و مشخص شده مراجعه کنند.

توکلي خاطرنشان کرد: در صورتي که موسسه محل قبولي، برنامه خاصي براي ثبت نام اعلام نکرده باشند، پذيرفته‌شدگان لازم است در يکي از روز‌هاي شنبه، اول و يا يکشنبه دوم مهرماه با به دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html