پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228617
هدف نهايي کره شمالي دستيابي به توازن قواي واقعي با آمريکا است
تاریخ انتشار : 1396/06/25 10:11:53
نمایش : 1616
رهبر کره شمالي هدف نهايي اين کشور را ايجاد «توازن قواي واقعي» با آمريکا دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، کيم جونگ اون، رهبر کره شمالي هدف نهايي اين کشور از آزمايش هاي موشکي را ايجاد «توازن قواي واقعي» با آمريکا عنوان کرد.

وي تاکيد کرد که هدف نهايي ما رسيدن به نقطه اي است که آمريکا جرأت صحبت کردن درباره گزينه هاي نظامي عليه کره شمالي را نداشته باشد.

رهبر کره شمالي در ادامه بر ضرورت ادامه برنامه هاي نظامي اين کشور در راستاي تقويت توان کيفي پيونگ يانگ براي پاسخ به حمله اتمي آمريکا تأکيد کرد و گفت:بايد به شوونيست ها نشان بدهيم چگونه کشور ما با وجود تحريمهاي بي وقفه مي تواند قدرت هسته اي خود را کامل کند.

ارتش کره جنوبي صبح روز جمعه به وقت محلي کره شمالي اعلام کرد که يک موشک را از منطقه سونان در پايتخت کره شمالي به سوي شرق شليک کرده است. اين موشک با عبور از فراز جزيره هکايدو مسافت ۳۷۰۰ کيلومتري را طي کرده و بيشترين ارتفاع آن ۷۷۰ کيلومتر بوده است.

خبرگزاري کره جنوبي(يونهاپ) از مقامات کره جنوبي خواست که نشست فوق العاده امنيت ملي به دنبال آزمايش موشکي جديد کره شمالي برگزار کنند.

تلويزيون ژاپن نيز درباره آزمايش موشکي جديد کره شمالي هشدار داد و از ساکنان استان هاي شمال شرقي خواست که به پناهگاهها بروند و احتياطات لازم را به عمل آورند.

شوراي امنيت سازمان ملل متحد ساعاتي پيش شليک يک فروند موشک بالستيک توسط کره شمالي را اقدامي تحريک‌آميز خواند و آن را محکوم کرد. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html