پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228612
دولت‌هاي اسلامي عليه جنايات دولت ميانمار اقدام عملي کنند/ جمهوري اسلامي بايد عليه ظلم در هر نقطه از جهان، صريح و شجاعانه اعلام موضع کند
تاریخ انتشار : 1396/06/21 16:16:50
نمایش : 2006
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ابتداي جلسه درس خارج فقه با اشاره به حوادث فاجعه‌آميز ميانمار، از سکوت و بي‌عملي مجامع جهاني و مدعيان حقوق بشر در قبال اين فجايع به‌شدت انتقاد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتداي جلسه درس خارج فقه با اشاره به حوادث فاجعه‌آميز ميانمار، از سکوت و بي‌عملي مجامع جهاني و مدعيان حقوق بشر در قبال اين فجايع به‌شدت انتقاد کردند و با تأکيد بر اينکه راه حل اين قضيه اقدام عملي کشورهاي مسلمان و فشار سياسي و اقتصادي به دولت بي‌رحم ميانمار است، خاطرنشان کردند: جمهوري اسلامي بايد عليه ظلم در هر نقطه از جهان، صريح و شجاعانه، اعلام موضع کند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، تقليل فاجعه ميانمار به يک درگيري مذهبي بين مسلمانان و بودايي‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممکن است در اين حادثه تعصب مذهبي تأثير داشته باشد اما اين قضيه، يک قضيه سياسي است، زيرا مجري آن، دولت ميانمار است و در رأس آن دولت نيز زني بي‌رحم قرار دارد که برنده جايزه صلح نوبل بوده و با اين اتفاقات، در واقع، مرگ جايزه صلح نوبل رقم خورد.


ايشان افزودند: اين فجايع در مقابل چشم کشورها و دولتهاي اسلامي و مجامع جهاني و دولتهاي رياکار و دروغگوي مدعي حقوق بشر از سوي دولت بي‌رحم ميانمار، در حال رخ دادن است.


رهبر انقلاب اسلامي با انتقاد از اکتفا کردن دبيرکل سازمان ملل به محکوم کردن جنايات در ميانمار افزودند: مدعيان حقوق بشر که گاهي براي مجازات يک مجرم در يک کشور، جنجال و هياهو مي‌کنند، در مقابل کشتار و آواره شدن دهها هزار نفر از مردم ميانمار، هيچ عکس‌العملي نشان نمي‌دهند.


حضرت آيت الله خامنه‌اي با تأکيد بر لزوم ورود و اقدام عملي دولتهاي اسلامي، گفتند: البته منظور از اقدام عملي، لشکرکشي نيست بلکه بايد فشار سياسي، اقتصادي و تجاري خود را بر دولت ميانمار افزايش دهند و عليه اين جنايات در مجامع جهاني فرياد بکشند.


ايشان تشکيل کنفرانس سازمان همکاري اسلامي با موضوع فجايع ميانمار را ضروري خواندند و خاطرنشان کردند: دنياي امروز، دنياي ظلم است و جمهوري اسلامي بايد اين افتخار را براي خود حفظ کند که عليه ظلم در هر نقطه از جهان، چه در مناطق اشغالي توسط صهيونيست‌ها، چه در يمن و بحرين و چه در ميانمار، موضع صريح و شجاعانه خود را اعلام کند.

دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html