پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228595
پيروزي‌هاي اخير نويدبخش ريشه کن شدن تروريسم و توسعه منطقه است
تاریخ انتشار : 1396/06/14 20:04:04
نمایش : 2869
رييس جمهور گفت: اميدواريم پيروزي‌هاي اخير، از جمله در سوريه، عراق و لبنان، نويدبخش ريشه‌کن شدن تروريسم و توسعه و همکاري در منطقه باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام  حسن روحاني رييس جمهور کشورمان عصر سه‌شنبه و در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي،  اعياد بزرگ فطر، قربان و غدير خم را در تکوين هدايت انسان‌ها مورد تأکيد قرار داد و گفت: فرمايشات پيامبر اکرم(ص) در حجه الوداع و واقعه غدير يک نقطه عطف مهم تاريخي، مقوّم وحدت دنياي اسلام و موجب افتخار مذهب تشيع است.

همه مسلمانان بر عظمت شخصيت اميرالمؤمنين(ع) و جايگاه ويژه آن حضرت نزد پيامبر اسلام(ص) اتفاق نظر دارند و عيد بزرگ غدير بايد زمينه پيروي از آموزه‌هاي نبوي و علوي باشد.

رييس شوراي عالي امنيت ملي به پيروزي‌هاي اخير جبهه مقاومت عليه تروريسم در موصل، حلب، تلعفر، ديرالزور و عرسال اشاره و تأکيد کرد: اميدواريم پيروزي‌هاي اخير، از جمله در سوريه، عراق و لبنان، نويدبخش ريشه‌کن شدن تروريسم و توسعه و همکاري در منطقه باشد.

رييس جمهور حضور پرشور مردم در انتخابات، رأي اعتماد مجلس شوراي اسلامي و حمايت رهبر معظم انقلاب را پشتوانه بزرگ دولت دوازدهم خواند و اظهار اميدواري کرد با همدلي و همکاري ساير قوا و نهادها، بويژه در مسؤوليت خطير شوراي عالي انقلاب فرهنگي، گام‌هاي ارزنده‌تري برداشته شود.

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي همچنين با اشاره به حادثه تلخ و تأسف‌انگيز براي تعدادي از دانش‌آموزان استان هرمزگان، تسليت به خانواده‌هاي مصيبت ديده و دعا براي شفاي مصدومان، گفت: علاوه بر تصميمات کوتاه مدتي که در دولت اتخاذ شده، دستور داده شد تا طرح بلند مدتي براي اصلاح آيين‌نامه‌ها در ابعاد مختلف تهيه شود تا اينگونه حوادث به صفر و يا حداقل ممکن کاهش يابد.

روحاني ضمن تبريک به اعضاي جديد شوراي عالي انقلاب فرهنگي از زحمات و خدمات اعضاي سابق اين شورا تشکر کرد.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html