پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228592
مي‌خواهيم تاريخ‌ساز شويم/ يادمان نرفته سوريه با ما چه کرد!
تاریخ انتشار : 1396/06/13 18:22:49
نمایش : 2230
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: قطعا بازي سختي پيش رو داريم اما مي خواهيم مقابل سوريه بازي محکمي را انجام دهيم و با تاريخ سازي کارمان را تمام کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار مهر، کارلوس کي روش در نشست خبري پيش از ديدار تيم ملي فوتبال ايران مقابل سوريه، که بعدازظهر امروز در مرکز ملي فوتبال برگزار شد درباره اين ديدار به خبرنگاران گفت: بازي سخت و مهمي داريم. مي خواهيم پايان خوبي داشته باشيم.

وي ادامه داد: مطمئنا بازي فردا از اهميت خيلي زيادي برخوردار هستد. آنها حريف قابل احترامي هستند. در ابتداي بازي هاي مقدماتي، هيچ کس فکرش را نمي کرد سوريه کانديداي صعود به جام جهاني باشد. آنها در حالي به آخرين بازي مقدماتي خود پاي مي گذارند که اميدهايشان اندازه کره جنوبي و ازبکستان است. در ۹ بازي گذشته به تک تک رقبا احترام گذاشتيم و براي سوريه هم در آخرين بازيمان به همان اندازه، احترام قائليم.

کارلوس کي روش خاطرنشان کرد: قطعا تيم ملي سوريه مي خواهد فردا تاريخ سازي کند اما ما هم مي خواهيم تاريخ ساز باشيم و با ۲۴ امتياز کارمان را به پايان برسانيم. کاملا آماده و هوشيار هستيم براي ديدار فردا. تمام بازيهايي که ما از اين به بعد خواهيم داشت حکم يک بازي براي جام جهاني را دارد.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ادامه داد: بار ديگر تکرار مي کنم که فردا بايد با تمرکز بالا آخرين بازي خود را به پايان برسانيم و با يک پيروزي کارمان را در مقدماتي جام جهاني به پايان برسانيم. 

کي روش ادامه داد: هميشه سعي کرده ايم که بهترين عملکرد را داشته باشيم. در ۹ بازي گذشته همينطور بوده ايم و ۸ گل زده ايم. مي خواهيم با تمرکز بيشتر بهترين بازي را داشته باشم. واقعيت اين است که در فوتبال بين المللي و ملي تيم ها بسيار به هم نزديک هستند و اين کار را دشوار مي کند. 

وي خاطرنشان کرد: بايد شرايط تيم ملي را بهتر کنيم. اگر به آوراژ گل خوب برسيم شرايط مان بهتر مي شود. 

کارلوس کي روش درباره سورپرايزي که براي بازي فردا در نظر گرفته است افزود: شگفتي که براي بازي فردا از بازيکنانم خواستم اين است که سعي کنيم تيم بهتر باشيم و هم در دفاع  و هم در خط حمله. ما نبايد پيشرفت در بازي فردا را از دست دهيم.

کي روش درباره شايعه تباني با سوريه بار ديگر واکنش نشان داد و گفت: من از خبرنگاران مي خواهم که اگر چنين شايعاتي را مي شنوند حتما از طريق پليس پيگير شوند.

کي روش درباره انگيزه سوري ها در ديدار فردا هم تصريح کرد: آنها شش گل خورده اند و هفت گل هم زده اند. بازيکنان بسيار خوبي دارند. مي توانيد از آقاي حسيني که بازيکن من است  بپرسيد که مهاجمان خطرناک سوري ها چگونه عمل کردند. به نظرم اشتباه است فکر کنيم اين تيم با شانس زياد به اينجا رسيده است و نبايد اشتباه ساير تيم ها را که سوريه را دستکم گرفته بودند ناديده بگيريم. حتي وقتي سوري ها ما را مجبور کردند در استخر مالزي بازي کنيم، لباس شنا پوشيديم و جنگيديم. به سوريه کاملا احترام مي گذارم.

وي در ادامه تصريح کرد: وقتي به اينجا مي آيند مي گويند دوست هستيم اما در زمين بازي طور ديگري خودشان را نشان دادند. آنها با بازيکنانمان بد رفتاري کردند. فردا در تلاش خواهيم بود که اين تيم را در زمين خوب ببريم. اما فراموش نکنيم آنها در مالزي، چه رفتاري داشتند. همان کار هميشگي را انجام مي دهيم. در زمين بازي، خيلي خوب و محکم بازي مي کنيم و بعد از بازي هم حريفمان را در آغوش خواهيم گرفت.

کي روش درباره جلسه روز گذشته خود با مهدي تاج در هتل محل اقامت تيم ملي و احتمال پرداخت پاداش به بازيکنان و کادر فني تيم ملي در پايان بازي فردا اظهار داشت:  من ترجيح مي دهم صحبت هاي خودم را با آقاي رييس خصوصي نگه دارم. ولي اگر دوست داريد از اين موضوع مطلع شويد بهتر است از دوستانتان در برخي روزنامه ها که اطلاعات بهتري دارند بپرسيد!

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص احتمال به وجود آمدن جنگ هاي رواني توسط سوري ها تصريح کرد: من هفت سال در ايران هستم و شايد اين آخرين کنفرانس خبري ام در ايران است. چرا که شايد بازي ها بعدي را در جهت آماده سازي تيم ملي در خارج از ايران دنبال کنيم. اما بايد بگويم اين تصور که تيم هاي نظير بحرين، امارات و قطر با روحيه اي ناجوانمردانه بازي کنند وجود ندارد.

وي خاطرنشان کرد: آنها با روحيه ورزشي هميشه بازي کرده اند و اين هدفي نيست که دنبالش باشند. وظيفه فوتبال اين است که صحبت هاي واهي را مطرح نکنيم. من بازي اخير پرسپوليس مقابل الاهلي را ديدم. هر دو تيم کاملا با روحيه جوانمردانه بازي کردند و اين موضوع خيلي مهمي در دنياي فوتبال است. باز هم تاکيد مي کنم تفکرات اينچنيني را پرورش ندهيم و به نژاد و رنگ پوست افراد اهميت دهيم. فردا همه تلاش مي کنيم تا مردانه بازي کنيم.

کي روش در پاسخ به اين سوال که علاقمند است با چه تيم هايي در جام جهاني همگروه شويم افزود: ما دو گزينه محتمل داريم. امکانش هست يک اروپايي، يک افريقايي و يک امريکاي جنوبي با ما همگروه شود. دوست دارم اين قرعه برايمان بيفتد. اين آخرين صحبت من راجع به آينده فوتبال ايران است و ترجيح مي‌دهم اين کار را نکنم. چون هر بار که انجام مي‌دهم هزينه هايي را متحمل مي شوم.

وي افزود: فرقي ندارد با کدام تيم ها همگروه شويم. تمام تيم ها در جام جهاني برايمان سخت خواهد بود. تمام تيم ها از بعد تئوري در اين قرعه کشي، با ايران همگروه شوند از ما بهتر خواهند بود. مثلا نيجريه را مي گويم که ۲۳ بازيکن لژيونر دارد. اروگوئه را هم مثال مي زنم که بهترين ها را در اختيار دارند. تنها پيام من براي مسئولين فوتبال اين است که تنها راه موفقيتمان در جام جهاني اين است که برنامه آماده سازي قوي داشته باشيم. اگر بتوانيم برنامه آماده سازي خوب و قوي را آماده کنيم. من با پسرانم که بازيکنان تيم ملي هستند مي توانيم به بهترين برسيم. 

کي روش تصريح کرد: همه مي گويند آرزويمان صعود به مرحله بعدي است. فکر مي کنم شما هم با من موافقيد که بايد برنامه خاصي داشته باشيم.

وي پس از گفتن اين جمله سکوت کرد تا پاسخ خبرنگاران را بشنود که تقريبا اکثر خبرنگاران به او پاسخ دادند که بايد برنامه خاص داشته باشيم.

پاسخ خبرنگاران سبب شد تا کي روش با تشکر ويژه از خبرنگاران بابت حمايت هايشان سالن کنفرانس خبري را ترک کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html