پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228589
صادرات 9تن ماهي قزل آلا از چهارمحال و بختياري به روسيه
تاریخ انتشار : 1396/06/13 17:24:52
نمایش : 1894
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري گفت: براي اولين بار در استان ۹ تن ماهي قزل آلا به کشور روسيه صادر شد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر عبدالمحمد نجاتي مديرکل دامپزشکي چهارمحال وبختياري در گفت وگو باجهانبين نيوز اظهار داشت: ما در قبال سلامت مردم نزد خدا و وجدان خودمان مسئوليم و بايد مسايل پيگيري و مسئولين شهرستان را که مرتبط با کار دامپزشکي هستند آگاه کنيم تا نسبت به اصلاح مسايل و مشکلات همراهي کنند.

نجاتي با بيان اينکهع امسال براي اولين بار ۹ تن ماهي قزل آلا به کشور روسيه صادر شد؛ تصريح کرد: يکي از قابليت هاي شهرستان کيار، مزارع پرورش ماهي است که مي توان زمينه صادرات را بوجود آورد.

وي در خصوص کشتارهاي غير مجاز بيان داشت: با وجود کشتارگاه صنعتي دام جونقان و نزديکي آن با شهرستان کيار مي توان از آن استفاده کرد تا کشتارها به صورت قانوني و بهداشتي صورت پذيرد.

مديرکل دامپزشکي استان گفت: بيماري هايي مانند تب مالت، تب برفکي و ... خسارات اقتصادي زيادي بوجود مي آورد و دامپزشکي با عملکرد خود مي تواند خسارات را دفع کند و از نظر اقتصادي و بهداشتي به مردم کمک مي شود.

وي گفت: در صورتي که محصول ناسالم به کشورهاي ديگر صادر شود سازمان هاي بهداشت جهاني اقدامات خاصي در مورد کشور هاي صادر کننده انجام مي دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html