پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228585
قدوس: از اينکه در ايران هستم خوشحالم
تاریخ انتشار : 1396/06/12 11:13:07
نمایش : 2028
ملي پوش فوتبال کشورمان گفت: گذرنامه ايراني‌ام را گرفتم ولي هنوز نمي‌دانم که مشکلم براي بازي در تيم ملي ايران حل شده است يا خير.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سامان قدوس در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال ايران گفت: ببخشيد که نمي‌توانم فارسي را خوب حرف بزنم. خوشحالم که در ايران هستم. بازيکنان خيلي خوب از من حمايت مي‌کنند.

وي درباره مشکلش براي بازي در تيم ملي ايران و مشکل عدم صدور کارت بازي از سوي فيفا، گفت: هنوز نمي دانم مشکلم حل شده يا نه ولي خوشحالم که با بازيکنان ايران تمرين مي‌کنم.

ملي پوش جديد فوتبال کشورمان درباره احساسش از حضور در تهران و تمرين در تيم ملي گفت: من گذرنامه ايراني نداشتم ولي الان اين مشکل حل شده است.

قدوس درباره انتظار مردم از تيم ملي براي بازي با سوريه و حضور در جام جهاني گفت: اين کار سخت است. بازي با سوريه هم دشوار است. سوريه تيم سوم گروه است و ما سعي مي‌کنيم عملکرد خوبي در اين بازي داشته باشيم و با پيروزي کارمان را به پايان برسانيم.

وي درباره عملکرد تيمي که در آن بازي مي کند (ليگ سوئد) گفت: شرايط تيم ما خوب است. در يوفا ليگ هستيم و بايد سه بازي انجام دهيم و اين براي تيممان خوب است.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html