پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228584
فرو ريختن غار يخي کوهرنگ دو نفر را به کام مرگ برد
تاریخ انتشار : 1396/06/12 10:45:00
نمایش : 1583
معاون فرماندار کوهرنگ گفت: اين حادثه بر اثر فرو ريختن قسمتي از ديواره يخي غار بر سر گردشگران اتفاق افتاده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي بدري بابادي معاون فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به اينکه سه گردشگر از اهالي شيراز بوده‌اند، افزود: اين سه گردشگر پس از فروريختن ديواره يخي غار چما به درون آب موجود در اين غار پرتاپ شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر ضربات وارده به سر بلافاصله جان خود را از دست مي‌دهند و يک نفر نيز به شدت مصدوم مي‌شود.

بدري بابادي گفت: نيروهاي جمعيت هلال‌احمر بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و اجساد را از آب خارج و تحويل اورژانس شهرستان کوهرنگ و مقامات قضايي دادند، که بعد از آن  مصدوم را پس از انجام اقدامات درماني اوليه به نزديکترين مرکز درماني منتقل کردند.

وي علت اين حادثه را گرمي هوا و ذوب شدن يخ هاي قسمتي از غار يخي چما که ارتفاع برف به دو و نيم تا سه متر مي رسد بيان کرد که باعث گرفتار شدن خانواده اي شيرازي مي شود که براي تفريح به داخل غار يخي چما رفته بودند.

معاون فرماندار کوهرنگ گفت: در اين حادثه که ساعت تقريبا 12 و سي دقيقه امروز (شنبه) يازدهم شهريورماه رخ داد، پدر خانواده از ناحيه پا دچار مصدوميت شد اما 2 پسران 32 و 27 ساله خانواده در اين حادثه فوت مي کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html