پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228576
استراتژي تيم ملي فوتبال ايران برابر کره‌جنوبي چگونه بايد باشد؟
تاریخ انتشار : 1396/06/08 19:54:06
نمایش : 2123
کارشناس و مربي فوتبال ايران چند استراتژي را براي شيوه بازي تيم ملي برابر کره جنوبي پيشنهاد داد و گفت: اينکه تيم ملي بدون گل خورده به جام جهاني رسيده آمار خوبي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اينکه تيم ملي فوتبال ايران بهتر است با چه تاکتيکي به مصاف کره جنوبي و سوريه برود گفت: اين موضوع بستگي به نگاه کي‌روش دارد. همين موضوع هم سبب مي شود تا براي استراتژي تيم ملي، چهار راهي را ترسيم کنيم که سرمربي تيم ملي مي خواهد يکي از آن مسيرها را براي تيم ملي در نظر گرفته و تا پايان جام جهاني ادامه دهد. البته اين موضوع تنها گمانه زني است. چرا که نمي توان تا پايان بازي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي، درباره ديدگاه کي روش صحبتي کرد.

وي در مورد اين استراتژي ها گفت: اولين استراتژي مي تواند ارتقاي تيمي باشد که کي‌روش با توجه به برخي نقيصه‌هايي که داريم در جهت بهبود اين مشکلات گام بردارد. دومين استراتژي هم مي تواند نگاه آمارمحور به بازي ها باشد.

جلال چراغپور خاطرنشان کرد: کي روش توانسته است آمار فوق العاده اي را براي خودش ايجاد کند. چرا که بدون گل خورده و با قدرت بسيار بالا به جام جهاني رسيديم. همين روند مي تواند کي روش را آمار محور کند تا با يک کارنامه خيلي قوي، بازاريابي هاي مربوط را براي خودش هم ايجاد کند و در کنار آن خودش را در ذهن هواداران فوتبال ايران ماندگار کند. به هر حال تاريخ اين موضوع را ثبت خواهد کرد که بدون گل خورده و خيلي محکم توانستيم صعود کنيم.

کارشناس فوتبال ايران در ادامه تصريح کرد: استراتژي سوم اين است که او به خودش بگويد آيا بهتر نيست اسکلت تيم را با توجه به صعود مقتدرانه، حفظ کنم و با همين تاکتيک و شيوه به حام جهاني برويم؟ استراتژيچهارم هم مي تواند اين باشد که کي روش بگويد با معجزه به اينجا رسيديم و مشکلات اساسي داريم. بنابر اين نگاهش به بازي هاي پيش روي تيم ملي، نگاهي پيش تدارکاتي باشد. با کره و سوريه براي آنکه ايرادات را برطرف کند به ميدان برويم.

چراغپور در ادامه تصريح کرد: همانطور که مي دانيد آقاي کي روش به خاطر نتايجي که با فوتبال ايران گرفته است از سوي چند مجله معتبر به عنوان کانديداي کسب بهترين مربي سال جهان انتخاب شده است. طبيعي است نخواهد اين آمار را دستخوش تغيير کند. اين موضوع نشان ي دهد که رويکرد وي مي تواند آمار محور باشد و مي خواهد بدون باخت به جام جهاني برويم.همين موضوع هم سبب شده تا هرگز با تيم هاي مطرح جهان بازي نکنيم. چونکه کي روش نمي خواهد با باخت مقابل چنين تيم هايي ارزش خود را پايين بياورد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html