پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228545
کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري سالانه بيش از ۱۰۰ هزار کتاب مطالعه مي کنند
تاریخ انتشار : 1396/05/28 18:31:50
نمایش : 1671
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري گفت: مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان با پشتوانه ۲۸۰ هزار جلد کتاب ساليانه بيش از ۱۰۰ هزار کتاب به عنوان امانت در اختيار کودکان و نوجوان استان مي گذارد که حرکت موثري در گسترش و توسعه کتاب و کتابخواني در ميان اين قشر به شمار مي آيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ از اجراي بيش از پنجاه طرح کتابخانه اي در خصوص توسعه ي کتابخواني در بخشهاي فرهنگي، هنري، ادبي، علمي و مذهبي در ۲۱ مرکز فرهنگي هنري ثابت و چهار کتابخانه سيار و پستي در اين استان خبر داد.

رحيمي با اشاره به اينکه مراکز فرهنگي هنري کانون کتابخانه هاي تخصصي در حوزه کتابخواني کودک و نوجوان محسوب مي شود افزود: ترغيب و تشويق کودکان به مطالعه با استفاده از فعاليت هاي مختلف در کانون ازجمله رسالت هاي فرهنگي مراکز ما در استان محسوب مي شود.

وي ادامه داد: فعاليت هاي کانون در کل فعاليت هايي کتاب محور هستند که در آنها کودکان و نوجوانان به طور غيرمستقيم ترغيب به خواندن کتاب مي شوند.

رحيمي بيان کرد: فعاليت هايي نظير معرفي کتاب، کتابخواني، شعر خواني، قصه گويي، نقاشي يا سفالگري با استفاده از شخصيت هاي کتاب، نمايش و... ازجمله فعاليت هاي کتاب محور کانون محسوب مي شوند که در بطن خود فعاليت کتاب و کتابخواني را در حوزه کودک و نوجوان توسعه مي بخشند.

رحيمي در اين باره افزود: مراکز کانون استان مجموعا با تحت پوشش قرار دادن ۳۵ هزار عضو ثابت در مراکزفرهنگي هنري توانسته اند قدم هاي موثري در خصوص بالا رفتن سرانه مطالعه ي کودکان و نوجوانان بردارند.

وي باين داشت: مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان با پشتوانه ۲۸۰ هزار جلد کتاب ساليانه بيش از ۱۰۰ هزار کتاب به عنوان امانت در اختيار کودکان و نوجوان استان مي گذارد که حرکت موثري در گسترش و توسعه کتاب و کتابخواني در ميان اين قشر به شمار مي آيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html