پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228544
ضرورت ورود بخش خصوصي در نظارت بر طباخي ها واماکن عمومي
تاریخ انتشار : 1396/05/28 18:30:16
نمایش : 1415
مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر بيش از ۳ هزار و ۱۵ رستوران، کبابي و طباخي غذا در استان وجود دارد که نظارت بر آن‌ها توسط تعداد کم نيروهاي اداري امکان‌پذير نيست و لازمه آن استفاده از بخش خصوصي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالمحمد نجاتي مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه مردم به اعتبار نظارت‌هاي دامپزشکي از غذاي رستوران‌ها و طباخي‌ها استفاده مي‌کنند اظهار کرد: حضور مسؤولان فني بهداشتي دامپزشکي جهت نظارت بر رستوران‌ها، طباخي‌ها، کبابي‌ها و ... در چهارمحال و بختياري با توجه به افزايش تعداد اين اماکن لازم و ضروري است.

وي ادامه داد: در حال حاضر بيش از ۳ هزار و ۱۵ رستوران، کبابي و طباخي غذا در استان وجود دارد که نظارت بر آن‌ها توسط تعداد کم نيروهاي اداري امکان‌پذير نيست و لازمه آن استفاده از بخش خصوصي است.

مديرکل دامپزشکي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اداره‌کل دامپزشکي همانند سال‌هاي گذشته نظارت‌هاي حاکميتي خود را انجام مي‌دهد، گفت: به دليل اينکه تعداد مراکز عرضه فراورده‌هاي خام دامي زياد و تعداد نيرو کم است مجبور به استفاده از بخش خصوصي هستيم

وي افزود: بايد براي هر چند واحد يک نفر دامپزشک نظارت بهداشتي دامپزشکي داشته باشند و اداره کل نيز بر عملکرد واحدها و مسؤول فني واحدها نظارت کند.

نجاتي از مردم خواست به کمک دامپزشکي بيايند و در صورتي که مورد غيربهداشتي در واحدهاي عرضه مشاهده کردند اداره‌کل دامپزشکي استان را با شماره تلفن ۱۵۱۲ و يا شبکه دامپزشکي محل خود را مطلع کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html