پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228541
بي توجهي مديران به بحران مايع حيات؛
ترکيدگي لوله هاي آب قصه تکراري در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1396/05/31
نمایش : 1550
ترکيدگي لوله هاي آب در خيابان ها و کوچه هاي شهر فارسان و بي توجهي مسئولان شرکت آبفاي شهري به هر دليلي، به يک قصه تکراري تبديل شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي ترکيدگي هاي لوله هاي آب در شهر فارسان مشکلات عديده‌اي براي ساکنان محل فراهم آمده است، اين درحالي است که مقادير زيادي آب تصفيه شده و قابل شرب هدر رفته و مسئولين علي‌رغم تماس تلفني مردم هيچ اقدامي انجام نمي دهند.

آب اين مايه حيات همه موجودات زنده، زماني ارزش خود را به رخ مي‌کشد که کسب يک جرعه و يک قطره آن ميسر نباشد يا لااقل به مشقات فراوان فراهم آيد، همه کارشناسان و دست‌اندرکاران امور آب اين ماده حياتي و زندگي‌ساز را ضروري‌ترين ابزار توسعه پايدار به شمار مي‌آورند و در بيان اهميت آب همين بس که بدانيم آدمي در طول هفتاد سال زندگي در روي اين کره خاکي، نزديک يک ميليون برابر وزن خود آب مي‌نوشد.

به علت فرسودگي لوله هاي انتقال آب آشاميدني، آب در حال هدر رفتن است

موضوع کمبود آب در استان امروزه به عنوان يکي از چالش هاي جدي است که جامعه را تهديد مي کند با اين وجود به دليل بي توجهي مسئولان مربوطه و به علت فرسودگي لوله هاي انتقال آب آشاميدني آب در حال هدر رفتن است.

 با توجه به خشکسالي هاي چند سال اخير و اهميت منابع آبي به نظر مي رسد بايد مسئولين امر حساسيت بيشتري در حراست از اين ماده گرانبها به خرج دهند تا مردم نيز به صرفه جويي اهميت دهند.

ترکيدگي لوله آب در خيابان ها و کوچه هاي به يک قصه تکراري در شهر تبديل شده است و هر از چند گاهي بايد شاهد ترکيدگي لوله‌ها در خيابان و کوچه ها باشيم و امروزه شاهديم که براي تعمير محل ترکيدگي لوله بايد چند روز صبر کنيم تا مسئولين امر از اداره آب در محل حضور پيدا کنند و از هدر رفت آب جلوگيري کنند.

ترکيدگي لوله آب شرب اين شهر در خيابانها به صورت شبانه روزي هدر رفت آب را به دنبال داشته ومشکلات زيادي را براي تردد وسايل نقليه و عابران پياده نيز ايجاد کرده است.

توجه مسئولين به اصلاح شبکه هاي آبرساني

شهروندان و کسبه اين خيابان ها به شدت نسبت به هدر رفتن آب ناراحت هستند و اعتقاد دارند که مسئولان بايد در کنار فرهنگسازي و هشدار دادن به شهروندان، هر چند تعداد زيادي ترکيدگي لوله گزارش مي شود اما به اصلاح شبکه هاي آبرساني خود توجه کند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html