پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228540
"شهيد حججي" نمونه بارز ايثارگري از نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامي/ خاطرات ايثارگران و خانواده شهدا از زبان خودشان تهيه شود
تاریخ انتشار : 1396/05/25 08:46:15
نمایش : 925
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري گفت: شهيد حججي نمونه بارز ايثارگري از نسل سوم و چهارم جامعه و نشانه نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فريبرز نجفي ظهر امروز در همايش تجليل از همسران آزادگان استان اظهار داشت: امروز وظيفه ما نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌هاي سوم و چهارم است که شهيد حججي نمونه بارز ايثارگري از نسل سوم و چهارم جامعه و نشانه نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت بود.

وي با بيان اينکه حفظ آرمان‌هاي دفاع مقدس و شهدا از وظايف سنگين امروز ما است، افزود: ايثارگري شهدا و جانبازان در تاريخ همواره جاودان و از بين نمي‌رود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه همسران آزادگان و شهدا بيان کرد: بايد در برابر صبر و استقامت همسران آزادگان راست قامت ايستاد.

نجفي با اشاره به اهميت تصويرگري خاطرات ايثارگران و خانواده شهدا خاطرنشان کرد: بايد خاطرات ايثارگران و خانواده شهدا از زبان خود آنها تهيه و منتشر شود.

وي با بيان اينکه اقداماتي در اين راستا انجام اما کافي نيست، تصريح کرد: بنياد شهيد در انجام اين امر مهم به تنهايي نمي‌تواند اقدامي انجام دهد بلکه بايد مراکز فرهنگي با همکاري بنياد شهيد در راستاي انتشار کتاب، تهيه فيلم و ثبت خاطرات اين بزرگواران همکاري کنند.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html