پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228524
حججي‌هاي غيرتمند آخرين بقاياي تروريست‌ها را تحويل آمريکا خواهند داد
تاریخ انتشار : 1396/05/22 11:02:32
نمایش : 2088
لاريجاني خاطرنشان کرد: همانطور که در جنگ 33 روزه حزب‌الله قهرمان کمر رژيم صهيونيستي را شکست حججي‌هاي غيرتمند و قهرمان نيز آخرين بقاياي تروريست‌ها را تحويل آمريکا و صهيونيست‌ها و دست‌نشاندگان منطقه‌اي آنان مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي لاريجاني در نطق پيش از دستور خود در جلسه علني امروز مجلس (22 مرداد 96)، گفت: در هفته گذشته دو حادثه تکان دهنده رخ داد که قلوب امت اسلامي را جريحه‌دار کرد. حادثه شهادت استوانه پايداري شهيد حججي که در ميدان مجاهدت درس فداکاري در راه هدف را با صلابت و استواري به جهان امروز ارائه کرد.

وي ادامه داد: او به راستي شاگرد راستين مکتب حسيني بود و هنگامه‌اي عاشورايي را نشان داد و بيان کرد که مصاف امروز با تروريست‌ها بار ديگر مصاف حسينيان و يزيديان است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: حادثه تاسف‌‌آور ديگر جنايت بزرگ تروريستي در افغانستان بود که صدها نفر از مسلمانان از زن و مرد و پير و جوان و کودک را به خاک و خون کشيد.

لاريجاني اضافه کرد: همان تروريست‌هاي يزيدي که در سوريه با شنيع‌ترين روش‌ها حججي عزيز را به شهادت رساندند در افغانستان اين جنايت هولناک را رقم زدند. اينها نمونه‌هايي از دستاوردهاي تفکر تکفيري است.

وي افزود: آيا امروز روشن نيست ريشه اين ماجراجويي‌ها توسط چه کساني و چه کشورهايي سامان يافته است؛ آيا اعراب دست آمريکا و صهيونيست‌ها را در اين ظلم و جنايت عليه امت اسلامي نمي‌بينند.

لاريجاني خاطرنشان کرد: بعد از جنگ‌هاي رژيم صهيونيستي عليه مسلمانان و مخصوصا جنگ 33 روزه عليه مقاومت و حزب‌الله لبنان که به تعبير خودشان کمر اسرائيل شکست روش خود را دگرگون کردند و به جاي مصاف رودررو با نيرنگ و اختلاف‌افکني در امت اسلامي درگيري‌هاي گروه‌هاي تروريستي را دامن زدند.

وي ادامه داد: برخي‌ کشورهاي مساله‌ساز نيز دلالي آنها را کردند و معرکه آتش‌افروزي داخلي امت را بوجود آوردند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نوع جنايات تروريست‌ها نشان مي‌دهد که چقدر از فرهنگ اسلامي فاصله دارند و هدفي جز تفرقه و بدنامي مسلمانان ندارند اما از لابه‌لاي اين جنايات عمق اضطراب آ‌نان را نيز نشان مي‌دهد که پس از ضربه‌هاي متوالي و عميق در موصل و سوريه به خطر آخر رسيدند که دست به چنين حرکت‌هاي وحشيانه‌اي زدند.

لاريجاني خاطرنشان کرد: همانطور که در جنگ 33 روزه حزب‌الله قهرمان کمر رژيم صهيونيستي را شکست حججي‌هاي غيرتمند و قهرمان نيز آخرين بقاياي تروريست‌ها را تحويل آمريکا و صهيونيست‌ها و دست‌نشاندگان منطقه‌اي آنان مي‌دهند.

وي افزود: ياد آن رادمرد مجاهدت را گرامي مي‌داريم و بر ارواح مطهر ايشان و شهداي افغانستان درود مي‌فرستيم و با خانواده معزز آنان همدردي مي‌کنيم و به پارلمان افغانستان و ملت افغانستان نيز تسليت عرض مي‌کنيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: مجمع نمايندگان استان اصفهان نيز شهادت شهيد حججي را تسليت گفتند.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html