پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228519
گلايه مربي استقلال از داوري و بدشانسي!
تاریخ انتشار : 1396/05/14 09:45:10
نمایش : 2282
مربي استقلال با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور دو پنالتي صددرصد ما را نگرفت و اين در حالي بود که ما از روي نيمکت ديديم. در يکي از صحنه‌ها بازيکن حريف يقه قرباني را کشيد که پيراهنش کم بود پاره شود. به هر حال گله‌اي نيست و انشاءالله در بازي بعدي نتايج خوبي بگيريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي چيني پس از تساوي بدون گل مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرايط بازي به گونه‌اي بود که مي‌خواستيم ۳ امتياز را بگيريم که متاسفانه نشد. استقلال خوزستان تدافعي بازي کرد و در نيمه دوم هيچ کاري انجام نداد. ضمن اينکه ما هم بدشانس بوديم.

وي با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور دو پنالتي صددرصد ما را نگرفت و اين در حالي بود که ما از روي نيمکت ديديم. در يکي از صحنه‌ها بازيکن حريف يقه قرباني را کشيد که پيراهنش کم بود پاره شود. به هر حال گله‌اي نيست و انشاءالله در بازي بعدي نتايج خوبي بگيريم.

وي درباره توقعات هواداران افزود: تماشاگر حق دارد چرا که سال‌ها پشت اين تيم بوده است. ما هم با حوصله کار خود را انجام مي‌دهيم و دوست داريم که پيروز باشيم. آن از شرايط بازي اول بود و اين هم از شرايط اين بازي که داور دو پنالتي نگرفت. هواداران نيز مطمئن باشند که روز‌هاي خوبي در انتظار تيم ما است.

چيني در پايان تاکيد کرد: قائدي بازيکن قابلي است و ما امسال جذب بازيکنان را با تفکر انجام داديم و به همگي اطمينان داريم. بازيکناني که در استقلال حضور دارند جزو بهترين بازيکنان هستند و اگر مصدومان نيز اضافه شوند تيم شرايط بهتري پيدا خواهد کرد.

ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html