پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228506
اميدوار به پيروزي مقابل نفت هستيم/ به بازيکن سالاري اعتقادي ندارم
تاریخ انتشار : 1396/05/11 14:41:25
نمایش : 2274
سرمربي تيم فوتبال سايپا با اشاره به دشواري بازي تيمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: هيچ موقع اعتقادي به بازيکن سالاري نداشته‌ام.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي دايي در نشست خبري پيش از بازي سايپا با صنعت نفت آبادان که امروز در سازمان ليگ برگزار شد، با بيان اينکه تيمش بازي حساسي با نفت دارد، گفت: نفت در بازي اول خود قدرتش را نشان داد. تيم ما هم تمرينات خوبي داشته و اميدوار به کسب سه امتياز هستيم. هدفمان اين است که به بالاي جدول برسيم. براي اين مسابقه محروم نداريم ولي مهدي ترابي و دانيال ماهيني دچار مصدوميت هستند که اميدوار به رسيدن آنها به مسابقه هستيم.

سرمربي تيم سايپا با اشاره به جوان بودن تيمش و اينکه روي بازيکنان جوان حساب مي‌کند، در خصوص احتمال بازيکن سالاري در تيمش در صورت نداشتن ظرفيت، تصريح کرد: بازيکنان فقط بعد فني ندارند. بايد به بازيکناني که مي دانيد به جاهاي بالاتر مي رسند، بها بدهيد. اسم اين کار بازيکن سالاري نيست.

دايي تاکيد کرد: بايد همه چيز را در کنار هم مورد توجه قرار داد؛ هم مسائل فني و هم مسائل اخلاقي. بازيکناني داشته ام که از نظر فني عالي بودند ولي الان در فوتبال جايي ندارند. وظيفه من سرمربي اين است که علاوه بر مسائل فني، به بازيکنانم درباره مسائل اجتماعي هم آگاهي بدهم.

سرمربي سايپا با بيان اينکه اين مسائل به خود بازيکن مربوط مي شود، تصريح کرد: اگر بازيکني اين موارد را قبول کند، پيشرفت مي کند وگرنه محو خواهد شد. هيچ موقع به بازيکن سالاري اعتقاد نداشته ام و اگر بازيکني خلاف جريان باشد، در تيمم جايي ندارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html