پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228503
ماجراي حضور جودوکار ايراني در تيم ملي ترکيه
تاریخ انتشار : 1396/05/11 14:36:54
نمایش : 2217
عضو پيشين تيم ملي جودو ايران با تاييد حضورش در تيم ملي ترکيه و حضور در تمرينات اين تيم گفت: اگر لازم باشد مسائلي را مطرح خواهم کرد که به ضرر آقايان تمام شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شايان نصيرپور با بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در خصوص رفتن من به ترکيه و ادامه فعاليتم در جودو اين کشور بعد از گفتگوي که نزديک به دو ماه قبل با چند خبرگزاري داشتم، نمي خواستم مصاحبه کنم. ولي طرح برخي مسائل از سوي  مسئولان فدراسيون باعث شد براي روشن شدن موضوع مطالبي را توضيح دهم.

اين عضو پيشين تيم ملي جودو ادامه داد: دليل برگشتنم به ايران مشکلات شخصي بود و اينکه گفته مي شود من را نخواستند به هيچ عنوان صحت ندارد. در اردوي تيم ملي ترکيه تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتم و براي يک تورنمنت هم قرار شد به همراه اين تيم اعزام شوم که براي رسيدگي به همين مشکلات به ايران بازگشتم.

وي در خصوص نامه رئيس فدراسيون جودو ترکيه هم گفت: اين نامه هم داستان خاص خود را دارد که اگر لازم باشد براي آگاهي خانواده بزرگ جودو و علاقمندان مدارک و مسائلي را مطرح مي کنم تا واقعيت وجودي افراد نمايان شود. اينکه چه کساني با سياست و نوع برخوردهاي خود راه خروج ورزشکاران را هموار مي کنند کاملا واضح و شناخته شده اند. 

نصيرپور افزود: گويا محمد درخشان به عنوان رئيس فدراسيون از من با وجود کسب چند مدال آسيايي و تورنمنت ها شناختي ندارد که مرا يک جودوکار گمنام خطاب مي کند. چگونه است که همين جودوکار در رقابتهاي انتخابي تيم ملي با وجود آسيب ديدگي از ناحيه زانو و کم کردن ۲۵ کيلوگرم وزن، غير از جواد محجوب، ساير جودوکاران مدعي را  با اختلاف شکست داده و نفر برتر وزن ۱۰۰- کيلوگرم مي شود. 

دارنده چند مدال قهرماني آسيا افزود: در خصوص مسائلي که از سفر ازبکستان مطرح مي شود، اگر نياز باشد مسائلي را بيان مي کنم که در اين صورت خيلي از دوستان به ظاهر دلسوز متضرر خواهند شد. چرا بايد من قرباني موضوعي شوم که اکثر نفرات حاضر در اين سفر در آن حضور داشتند.

وي در پايان گفت: خيلي تلاش کردم بدون حاشيه و با تلاش زياد براي خودم را با ترکيب اصلي تيم ملي کشور برسانم. ولي متاسفانه آقايان با نوع برخورد خود مانع از آن شدند. برخوردهايي که باعث خروج ورزشکاران از کشور مي شود و نمونه بارز آن ميلاد بيگي در تکواندو است و در همين جودو هم در سالهاي قبل شاهد موارد زيادي از اين دست بوديم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html