پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228475
منصوريان: لعنت به بي‌اطلاعي و خودخواهي دوستان!
تاریخ انتشار : 1396/05/07 10:40:28
نمایش : 2147
سرمربي استقلال گفت: اين برد چيزي از زحمت‌هاي صنعت نفت کم نمي‌کند، اما تيم ما بهم ريخت، ساکت بايد از هواداران استقلال عذرخواهي کند. من به رئيس باشگاه گفتم که بايد از او به کميته انضباطي شکايت کنيم، او توانسته حکم بدهد و بازيکنان ما را محروم کند، ما در فضاي بي‌اطلاعي هستيم و لعنت به اين بي‌اطلاعي و خودخواهي دوستان. تيمي که براي آن زحمت کشيديم اما تا ساعت 4 بعداز ظهر نمي‌دانستيم که بازيکن داريم يا نه.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا منصوريان  در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول ليگ برتر با اشاره به اين ديدار اظهار داشت: قبل از هر چيز بايد بگويم روز گذشته به من زنگ زديد و مدام تماس گرفتيد که به نشست بيايم، اما آمديم و شما نبوديد. ما هم دنبال زمين بوديم و هم لباس. شما هم به صورت خودجوش غيب شديد. ما به احترام اينکه مردم آبادان را دوست داريم، آمديم.

وي افزود: به مردم آبادان به خاطر اين برد تبريک مي‌گويم. به همه مردم زرد طلايي تبريک مي‌گويم. به نمايندگي از تيم و هواداران به ساکت تبريک مي‌گويم. لعنت به خودخواهي و بي‌سوادي فوتبال. لعنت به قوانين فوتبال که در مملکت ما رعايت نمي‌شود. لعنت به قوانين. لعنت به گذشته‌اي که فراموش مي‌شود. نمي‌دانم محمد رضا ساکت مي‌داند استقلال نيمي از هواداران فوتبال را دارد يا نه. ما تا قبل بازي صبر کرده بودم. ما کار قانوني کرده بوديم و تصورمان اين بود که قانوني با ما برخورد شود. مملکت ما اين همه شهيد داده که آزادي بيان باشد، اما اسير ديکتاتوري شديم.

منصوريان اظهار داشت: به تاج گفتم با قوانين عجيب و غريب خود به قوانين فيفا توهين کرديد. يکسري از خبرنگاران قوانين فيفا آگاهي دارند و نوشتند که غيرقانوني بازيکنان ما را محروم کردند. به تاج گفتم کار قانوني انجام دهيد، صحبتي نمي‌کنم، ما تابع قوانين فيفا و فدراسيون هستيم.

سرمربي استقلال گفت: در سخت‌ترين شرايط با العين امارات بازي داشتيم، با وجود داشتن مصدوم و محروم، اميد نورافکن را به تيم جوانان داديم. ضرر کرديم ولي صداي‌مان در نيامد. بايد افتخار کنم که برخي از بازيکنان ما به خاطر پرچم ايران مصدوم شدند. آن روز سرباز وطن شديم و از ما تشکر کردند، اما براي تيم اميد در سال جاري در پست دفاع وسط، پادواني و مگويان مصدوم شدند. رابسون رفت، وضعيت ثبت قراداد منتظري مشخص نبود. فرشيد باقري، اميد ابراهيمي و اسماعيلي مصدوم بودند.

منصوريان خاطرنشان کرد: شب 23 تير نامه‌اي به رئيس باشگاه ارسال کرديم و 24 تير اين نامه با پيوست امضاي رئيس باشگاه به دفتر تاج و ساکت رسيد. در کميته انضباطي اعلام کردند که بازيکنان ما محروم هستند. از شما مي‌پرسم بايد راه قوانين بين‌المللي را برويم يا راه قوانين فدراسيون را؟ به تاج گفتم اگر جايي برويد بگويند بازيکن را محروم کرديد، به شما مي‌خندند. گفتم اگر ما نامه به فيفا بزنيم، تعليق مي‌شويد.

وي يادآور شد: به حسن‌زاده گفتم ما نامه‌ به فدراسيون داديم، گفت تراکتورسازي نامه داده بود ولي محروم‌شان نکرديم. آنجا متوجه شديم که نامه‌هاي ما به کميته انضباطي داده نشده است. مجبور شديم نامه‌هايي که به فدراسيون داده بوديم، به حسن‌زاده نشان دهيم. ما ماده‌هاي انضباطي قوانين فيفا و اي اف سي را داديم. در قوانين فيفا گفته شده که حتي تيم ملي مي‌تواند تنها سه روز قبل از بازي‌هاي فيفا بازيکنان را در اختيار داشته باشد. هيئت رئيسه فيفا هم اعلام کرده که دادن بازيکن به تيم اميد ضروري نيست. آيا بازي‌هاي اميد در تقويم فيفا بوده يا نه؟ نبوده است. پس ما کار غيرقانوني نکرده‌ايم. به رئيس باشگاه گفتم ما بايد جوابگوي 30 ميليون هوادار باشيم و نبايد وارد زمين شويم.  آقاي ساکت! از قوانين فوتبال اطلاع نداري. چرا بايد به فوتبال خيانت کنيد؟ آيا هواداران مي‌دانستند که ما روز قبل از بازي کارت بازي بازيکنان را نگرفته بوديم؟ زمان دادرسي بازيکنان محروم ما را نهم مرداد گذاشته‌ايد؟ با شعور مردم بازي نکنيد.

منصوريان گفت: از شما يک سوال دارم، آيا فقط هواداران استقلال از شعار رکيک استفاده مي‌کنند؟ به نيروي انتظامي گفتم کاري به هواداران آباداني نداشته باشيد، چون احساسي هستند. سال گذشته اولين بازي ما را از حضور هواداران محروم کردند. گلر ما را محروم کردند. اين از پارسال، اين هم از امسال. من 40 روز براي تيمم زحمت کشيده بودم. محروميت بازيکنان ما خنده‌دار بود. به حسن‌زاده گفتم اين حکم را بشکنيد، چون غيرقانوني است. اين حکم توهين به هوادار، پيشکسوت و فوتبال است. چون منصوريان سه بازيکن نداده محروم کرديد، اصلا دليلي ندارد منصوريان پاسخ تلفن‌هاي شما را بدهد، چون قانون را مي‌دانيم. من فقط سيدمجيد حسيني را در دفاع داشتم، آقاي ساکت دلتان خنک شد؟

سرمربي استقلال عنوان کرد: اين برد چيزي از زحمت‌هاي صنعت نفت کم نمي‌کند، اما تيم ما بهم ريخت. ساکت بايد از هواداران استقلال عذرخواهي کند. من به رئيس باشگاه گفتم که بايد از او به کميته انضباطي شکايت کنيم. او توانسته حکم بدهد و بازيکنان ما را محروم کند. ما در فضاي بي‌اطلاعي هستيم و لعنت به اين بي‌اطلاعي و خودخواهي دوستان. تيمي که براي آن زحمت کشيديم اما تا ساعت 4 بعداز ظهر نمي‌دانستيم که بازيکن داريم يا نه.

وي در مورد خروج نام محسن کريمي از ليست استقلال تصريح کرد: با محسن کريمي دو سال ديگر تمديد کرديم. سلامت اين بازيکن براي ما مهم بود، به همين دليل او را از ليست خارج کرديم. ما بين تاريخ ميلادي و شمسي هم گير کرده‌ايم، نمي‌دانيم بايد با تاريخ تولد شمسي جلو برويم يا ميلادي. به تاج گفتم همه مي‌گويند نگران جوانان هستيم، پس اجازه دهيد همه جوانان بازي کنند.

سرمربي استقلال با بيان اينکه قوانين فيفا خارج از مرزهاي ايران است به انتقادات خود نسبت به تصميم فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت سه بازيکن تيمش ادامه داد و گفت: قوانين فيفا در مرزهاي ما رعايت نمي‌شود. اگر بخواهيم قوانين را ببينيم مي‌توانيم در اينترنت ببينيم. هيچ مربي يا بازيکني گارانتي ندارد که بتواند موفق شود. يک نفر از طبقه بالا به طبقه پايين دستور مي‌دهد بازيکن را محروم کنند. وقتي قانون رعايت نمي‌شود، نمي‌توانيم بدهي‌ها را هم بگيريم. من قبلاً به تاج گفته بودم که فوتبال ما در بي قانوني غلت مي‌زند و بهتر است قبل از هر چيز به جاي مبارزه با برخي مسائل، برويم با قوانين فوتبال آشنا شويم.

منصوريان در واکنش به اين موضوع که چرا انتقادات را فقط به فدراسيون فوتبال و ساکت دارد و نسبت به خودش چرا انتقادي ندارد، اظهار داشت: منظور من ساکت فقط نيست. ضمن اينکه من حرف‌هايم را بايد به شما بگويم. بروم در اتاق خالي فرياد بزنم؟ شما بايد حرف‌هاي من را انتقال بدهيد.

در ادامه نشست فردي درباره نتايج صنعت نفت مقابل استقلال در اين بازي و فصل‌هاي گذشته صحبت کرد و گفت دفاع استقلال در اين بازي به هم ريخته بود و خط هافبک هم به خوبي مهاجمان را تغذيه نمي‌کرد، که منصوريان خاطرنشان کرد: شما گويا حالت خوب نيست. شما هوادار فوتبال هستي يا خبرنگار؟ اينجا کري خواني نيست که مي‌گوييد نتايج در گذشته چه شده است. وقتي شما عقب مي‌افتيد ممکن است که نوع بازي‌تان هم تغيير کند. در نيمه اول شکل و شمايل تيم‌مان عوض شده بود. البته تيم ما در نيمه اول از نظر روحي باخته بود. در نيمه اول سردرگمي داشتيم، اما در نيمه دوم کامل سوار بازي بوديم. نفت در نيمه دوم فقط يک موقعيت خوب با حرکت پريرا روي دروازه ما داشت که مي‌توانست تبديل به گل دوم شود. به نظرم عملکرد صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا اعتراضي به داوري داشت که در طول بازي به داور مسابقه اعتراض مي‌کرد، گفت: نسبت به عملکرد داوري هيچ اعتراضي نداريم. اعتراض در طول بازي هم طبيعي است، اما ما اعتراضي نداريم. به نظرم حتي پنالتي که گرفته شد درست بود، من از زاويه خوبي نديدم، اما وقتي سوال کردم متوجه شدم که پنالتي درست بوده است.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه صنعت نفت را در اين فصل با فراز کمالوند چطور مي‌بينيد، گفت: کمالوند سابقه فوتبالي زيادي ندارد، اما سابقه مربيگري‌اش خوب بوده است. صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر بازي مي‌کند، تقويت هم شده و فارغ از نتيجه مقابل استقلال تيم قدرتمندي است و مي‌تواند جايگاه خوبي در ليگ امسال داشته باشد و نحوه بازي آنها هم مشخص است.

منصوريان درباره عملکرد تيم خودش اظهار داشت: شرايط ما خيلي خوب بود و اگر ساختارمان در نيمه اول به هم نمي‌خورد، مي‌توانستيم بهتر بازي کنيم. اگر شکل خودمان را داشتيم مي‌توانستيم برگرديم، اما از شکل خودمان خارج شديم. تيم ما يک هفته است که به هم خورده و از نفراتي که با آنها کار کرده بوديم، نتوانستيم استفاده کنيم. نسبت به سال گذشته هم ما تغييرات زياد داشتيم، اما اين هم طبيعي است وقتي تيم‌ها مقابل استقلال و پرسپوليس بازي مي‌کنند، با انگيزه‌تر هستند. صنعت نفت هم خوب بود، اما ما ساختارمان به هم خورد. از نظر روحي به هم ريختيم.

ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html