پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228463
عزت دنيا و آخرت درگرو عفاف و حجاب است
تاریخ انتشار : 1396/05/04
نمایش : 1014
فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب(س) ناحيه فارسان گفت: عزت دنيا و آخرت درگرو پاک‌دامني، عفاف و حجاب است نبايد دختران ما الگوي خود را از غربي‌ها بگيرند.
به مناسبت آغاز دهه کرامت و ميلاد خجسته حضرت معصومه (س)، کاروان سفيران نور از خدام حرم حضرت معصومه (س) پيش از ظهر ديروز  وارد شهرستان فارسان شدند.

عيادت از بيماران بيمارستان‌هاي فارسان و شهرکرد ، شرکت در جشن‌هاي دهه کرامت، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربيت، حضور در مرکز نگهداري ايتام و کودکان بي‌سرپرست، غبار‌روبي و عطر‌افشاني گلزار شهدا ازجمله برنا‌مه‌هاي سفر سه‌روزه اين کاروان به شهر‌هاي شهرکرد، فارسان، هاروني و اشکفتک است.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب(س) ناحيه مقاومت بسيج فارسان در حاشيه جشن ميلاد باسعادت حضرت معصومه(س) که در پارک قلمستان فارسان با حضور کاروان سفيران نور برگزار شد در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: اول ذي القعده روز ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و شروع دهه کرامت مي‌باشد که بانوان به‌خصوص دختران جوان در حيا، حجاب، عفاف و پاک‌دامني به حضرت معصومه(س) بايد اقتدا کنند.
 
کبرا مالکي عزت دنيا و آخرت را درگرو پاک‌دامني، عفاف و حجاب دانست و افزود: نبايد دختران ما الگوي خود را  از غربي‌ها بگيرند.

وي بابيان اينکه به‌جاي رفتن به دنبال سبک زندگي غربي بايد از الگوهاي مقدس که ملتي را زنده مي‌کنند و عزت مي‌آورند، الگوپذيري کنند.

سه خصوصيت حضرت فاطمه معصومه(س)

وي با اشاره به سه خصوصيت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت :  از خصوصيات آن بانوي باکرامت صرفه‌جويي ايشان بود و باوجوداينکه امکانات زيادي در اختيار ايشان بود هيچ‌گاه اسراف نمي‌نمودند و به گفته خود ايشان از مادرشان حضرت زهرا (س) آموخته بودند .

ايشان تصريح کردند : دومين خصوصيت ايشان حجاب و عفاف بود که بانوان ما بايد از آن حضرت ياد بگيرند و حجاب و کرامت خود را حفظ کنند .سومين خصوصيت ايشان تلاش و پشتکار اين بانوي بزرگوار بود که باعث گرديد ايشان به درجه معصوميت برسند .

دهه کرامت، دهه اول ماه ذي‌القعده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پايانش با ولادت حضرت ابوالحسن علي بن موسي‌الرضا (ع) است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html