پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228456
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد
واگذاري زمين در غرب شهرکرد براي ساخت بيمارستان سپاه
تاریخ انتشار : 1396/05/02 11:11:14
نمایش : 1492
استاندار چهارمحال و بختياري از رفع مشکل واگذاري زمين در غرب شهرکرد براي ساخت بيمارستان سپاه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست تعيين تکليف زمين مورد نياز جهت ساخت بيمارستان سپاه در چهارمحال و بختياري، با اشاره به تلاش‌هاي صورت گفته از سوي خيرين سلامت، دانشگاه علوم پزشکي و... براي تکميل بيمارستان‌هاي آيت‌الله کاشاني شهرکرد، بيمارستان بروجن و... اظهار کرد: اگر اين بيمارستان‌ها وارد چرخه درمان شوند باز هم با کمبود 500 تخت در بيمارستان‌هاي اين استان مواجه هستيم.

وي لردگان را ازجمله شهرستان‌هاي بزرگ اين استان دانست و تاکيد کرد: ما در اين شهرستان پرجمعيت نيازمند مراکز درماني هستيم زيرا لردگان علاوه‌بر جمعيت زياد در مسير جاده خوزستان واقع شده و همچنين از مناطق گردشگري استان است.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: چهارمحال و بختياري به استاني مهاجرپذير تبديل شده و نيازمند زيرساخت‌هايي چون بيمارستان است.

وي کار سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در ساخت بيمارستان در شهرکرد و مرکز شبانه‌روزي در لردگان را ارزشمند عنوان و بيان داشت: لازم است راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري استان همکاري‌هاي لازم براي واگذاري زمين مورد نياز به سپاه استان را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري از رفع مشکل واگذاري زمين در غرب شهرکرد براي ساخت بيمارستان سپاه خبر داد و گفت: منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري اين زمين را تا پايان اين هفته به اداره کل راه و شهرسازي و سپس به سپاه واگذار مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html