پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228455
بيمارستان سپاه در غرب شهرکرد احداث مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/05/02 10:55:21
نمایش : 1631
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بيمارستان سپاه در زميني به مساحت ۱/۴ هکتار در منطقه غرب شهرکردروبه‌روي دانشگاه شهرکرد احداث مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در نشست تعيين تکليف زمين مورد نياز جهت ساخت بيمارستان سپاه در استان با اشاره به توانمندي و ظرفيت سپاه بويژه قرارگاه خاتم‌النبيا در سراسر کشور اظهار کرد: ما بايد بتوانيم از ظرفيت قرارگاه خاتم الانبيا در پروژه‌هاي ملي و استاني در اين استان بهرمند شويم.

وي با اشاره به وجود خلاءها و کمبودهايي در چهارمحال و بختياري ادامه داد: نبود بيمارستاني براي خدمت‌رساني به نيروهاي مسلح و عموم مردم ازجمله اين خلاءها است که اميدواريم به زودي اين مشکل حل شود.

سردار اکبري ساخت بيمارستان در مرکز اين استان توسط سپاه را از اهداف و برنامه‌هايي دانست که در دستور کار قرار گرفته و خاطرنشان کرد: کليه مجوزهاي لازم براي احداث بيمارستان اخذ و سلسسله مراتب در سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکي طي شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) بيان داشت: زميني به مساحت ۱/۴ هکتار براي احداث بيمارستان در منطقه غرب شهرکرد در اختيار سپاه قرار گرفته است.

سردار اکبري ادامه داد: باتوجه به ملاحظات پدافند غيرعامل ساخت بيمارستان در منطقه‌اي از شهر که بيمارستان در آن منطقه وجود دارد امکان ندارد و به همين لحاظ هم بيمارستان سپاه در غرب شهرکرد و در اراضي واقع در روبه‌روي دانشگاه شهرکرد ساخته مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html