پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228454
تعرفه اينترنت نامحدود تصويب شد
تاریخ انتشار : 1396/05/01 19:29:50
نمایش : 1740
معاون وزير ارتباطات از تصويب سرويس اينترنت نامحدود و توقف فروش حجمي اينترنت در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اصغر عميديان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صبح امروز در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات توقف فروش اينترنت حجمي و ارائه اينترنت نامحدود به کاربران اينترنت در کشور به تصويب رسيد.

وي گفت: اين مصوبه به زودي به اپراتورهاي ارائه دهنده خدمات اينترنت ثابت ابلاغ مي شود.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خاطرنشان کرد:اين مصوبه براي ارائه خدمات ADSL، اينترنت فيبر نوري و VDSL در نظر گرفته شده است و مشترکان مي توانند با پرداخت اشتراک ثابت ماهانه از حجم زيادي از اينترنت استفاده کنند.

دبير کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات اضافه کرد: در اين مصوبه هم براي مشترکان کم مصرف و هم براي مشترکان پرمصرف تمهيداتي در نظر گرفته شده است.

معاون وزير ارتباطات تصريح کرد: طبق اين مصوبه کاربران مي توانند در چند سقف مختلف از سرعت اينترنت استفاده کنند که سرعت استفاده از شبکه ملي اطلاعات با اينترنت جهاني در اين مصوبه تفکيک شده است.  

به گفته عميديان به زودي جزييات بيشتري از اين مصوبه ارائه و به اپراتورها ابلاغ مي شود.

وي گفت: براي مثال مشترکان مي توانند با پرداخت هزينه ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان از سرعت بالاي اينترنت بدون محاسبه حجم مصرفي استفاده کنند البته اين به معناي استفاده نامحدود نيست و کاربران بر اساس سرعتي که درخواست مي کنند از اين سرويس استفاده خواهند کرد چرا که در اين تکنولوژي چيزي به عنوان نامحدود وجود ندارد.

پيش از اين نيز خبرنگار مهر از تصويب مصوبه اينترنت نامحدود در اول مرداد ماه خبر داده بود که وزارت ارتباطات اين زمان را تکذيب کرد اما هم اکنون کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در روز اول مرداد ماه اين طرح را به تصويب رساند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html