پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228446
ايران، زير بار مذاکره مجدد درباره برجام نمي‌رود
تاریخ انتشار : 1396/05/01 19:16:26
نمایش : 922
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس معتقد است، هيچ کدام از ديگر کشورهاي مذاکره کننده هسته‌اي با ايران، پيشنهادِ مذاکره مجدد آمريکا را به هيچ وجه قبول ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خانه ملت، علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره اظهارات وزير امور خارجه کشورمان مبني بر اينکه برجام يک توافق دوجانبه نيست که بتوان از آن خروج کرد يا درباره آن مذاکره مجدد انجام داد اظهار کرد: اين حرف کاملا منطقي است، زيرا وقتي پس از ماه‌ها مذاکره سندي به امضاي همه طرف‌هاي مذاکره کننده مي‌رسد و شوراي امنيت سازمان ملل نيز در اين زمينه ضمن صدور قطعنامه‌اي آن را تاييد مي‌کند، هيچ مفهومي ندارد که در اين زمينه دوباره مذاکره‌اي صورت پذيرد.

وي با اشاره به سخنان ترامپ مبني بر مذاکره پيرامون برجام، افزود: اين موضوع از جمله جر زني‌هاي آمريکا است که مي‌توان آن را حرکتي غيرمنطقي خواند.

بروجردي تصريح کرد: به هيچ وجه جمهوري اسلامي ايران زير بار چنين پيشنهاد غير منطقي نخواهد رفت.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه هيچ کدام از طرف هاي ديگر مذاکره کننده اين پيشنهاد آمريکا را به هيچ وجه قبول ندارند، تصريح کرد: آمريکا در اين مقوله در انزوا قرار گرفته است.

بروجردي با اشاره به مذاکرات اخير آقاي عراقچي با ۶ کشور، گفت: در اين مذاکرات عملا آمريکا منزوي و محکوم بود به اينکه بايد به برجام به طور کامل عمل کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html