پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228445
سريال بي پايان سوانح جاده اي در مسير ارتباطي شلمزار شهرکرد
تاریخ انتشار : 1396/05/01 19:10:25
نمایش : 1518
جاده شلمزار-شهرکرد در حال تبديل به يکي از مهمترين جاده هاي ارتباطي چهارمحال و بختياري به استان هاي جنوب و جنوب غربي کشور است اما کماکان وقوع تصادفات خسارتي، جرحي و فوتي به صورت روزانه در آن ادامه دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کيار بيدار طي دو روز گذشته چهار فقره تصادف در حد فاصل شلمزار تا پمپ بنزين و شهرک صنعتي شهدا تشنيز بوقوع پيوسته است.

علي رغم چهارخطه شدن اين بخش از جاده و تجهيز آن به دوربين هاي کنترل تخلفات اما همچنان شاهد وقوع تصادفاتي دلخراش هستيم که روزانه سلامتي، جان و مال مسافراني که در اين جاده در حال تردد هستند در معرض تهديد قرار مي گيرد.

تصادف در خروجي شلمزار متصل به جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، تصادف در پيچ ورودي گردنه شلمزار از سمت شلمزار و انحراف خودرو پيکان به منتهي اليه جاده و مجاور با کوه و همچنين برخورد خودرو پژو آردي با گارد جدا کننده لاين هاي رفت و برگشت در همان قسمت و فقط در فاصله چند ساعت از يکديگر، برخورد خودرو پژو آردي در ورودي گردنه شلمزار از سمت شهرکرد با حفاظ هاي منتهي اليه گردنه و مصدوميت سرنشينان اين خودرو حاکي از آن است که عوامل متعددي باعث بروز تصادفات متوالي در گردنه شلمزار شده است.

آخرين تصادف گزارش شده تصادف دو خودروي پيکان و پرايد در ساعت ۲۲ شب گذشته شنبه ۳۱ تير ۹۶ در حوالي پمپ بنزين شلمزار، ۷ نفر مصدوم شدند.

در اين تصادف با حضور به موقع عوامل اورژانس و نيروهاي راهور مصدومان به بيمارستان منتقل شدند.

تعدد سوانح در اين جاده زنگ خطري است که براي امنيت جاده ي شلمزار شهرکرد به صدا در آمده است و مي طلبد مسئولان در کوتاهترين زمان و پيش از آنکه فاجعه اي در اين جاده به وقوع پيوندد تدبيري در باره آن بيانديشند.

به گزارش کيار بيدار عمليات 4خطه کردن  جاده ارتباطي شلمزار شهرکرد بدليل عرض کم و تردد بالاي خودرو ها از نيمه دوم سال 95 و تخصيص اعتبارات مورد نياز به طول 35 کيلومتر آغاز شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html