پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228434
چهارمحال و بختياري داراي کمترين ميزان طلاق در کشور است
تاریخ انتشار : 1396/04/28 21:11:07
نمایش : 1656
رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي گفت : ما در بين استان هاي کشور بعد از استان سيستان و بلوچستان کمترين ميزان طلاق را داريم اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و خوب بتوانيم اين ميزان کم را به حداقل ترين ميزان خود برسانيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد عبدالله موسوي رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:ما در سطح استان اولويت اول را در اقدامات  پيشگيرانه قرار ميدهيم و با تعامل و همکاري و برنامه ريزي که با ساير دستگاه هاي خدمت گذار داريم هم در بخش اجرايي و هم در بخش سازمانهاي مردم نهاد بنا را بر اين داريم که اقدامات پيشگرانه را به بهترين نحو داشته باشيم.

وي افزود : براساس قرآن کريم و احاديث ائمه اطهار، زماني که مي خواهيم سخن بگوييم، بايد عادلانه و امانت سخن بگوييم و در قضاوت ها نيز به عدل حکم کرد و آنچه نظم شگفت انگيزي بوجود آورده عدلي است که قرار است براعمال انسان سايه افکند بنابراين در بين مردم به عدل قضاوت کنيد.

وي بيان کرد:در دادن حکم و ايجاد مقرارت قضايي و ايجاد عدالت نبايد آبروي مردم و حتي فرد گنه کار و خاطي ريخته شود و بايد تلاش کرد که آبروي افراد حفظ شده و خدشه اي به آن وارد نشود

وي در خصوص معضلات اجتماعي بخصوص  طلاق گفت : در تحکيم بنياد خانواده و آموزش هاي پيش از ازدواج ما برنامه ها را در دستور کار داريم که  در خروجي ونتيجه هاي خوبي را در پي خواهد داشت و انشالله با کاهش آمار طلاق روبه رو شويم.

موسوي اظهار کرد: چهارمحال وبختياري جزء استان هاي پيشرو در زمينه کاهش طلاق در سطح کشور است که برگزاري کلاس هاي مهارت زندگي و سبک زندگي براي زوجين در شرف ازدواج از مهمترين دلايل کاهش طلاق و استحکام در بنيان خانواده بوده است.

وي در رابطه با ميزان طلاق و رتبه استان چهارمحال و بختياري افزود : ما در بين استان هاي کشور بعد از استان سيستان و بلوچستان کمترين ميزان طلاق را داريم اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و خوب بتوانيم اين ميزان کم را به حداقل ترين ميزان خود برسانيم.

موسوي گفت:از مردم بزرگواراستان و شهرستان بن به خاطر پيشينه بسيار خوب و عالي فرهنگي و مذهبي خواهشمنديم که در تحکيم بنياد خانواده ،حل اختلافات در شوراي حل اختلاف و توجه بيش از پيش به کانون گرم خانوادهد ما را در هرچه کم کردن ميزان طلاق ياري نمايند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html