پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228433
حضور 4200 کودک و نوجوان در کلاس‌هاي کانون زبان ايران در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/04/28 21:07:09
نمایش : 1630
رئيس کانون زبان ايران در چهارمحال و بختياري گفت: 4 هزار و 200 کودک و نوجوان در استان از کلاس‌هاي کانون زبان ايران در تابستان جاري بهره مند شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد مرداني رئيس کانون زبان ايران در چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ از روند رو به رشد اين امکان در استان خبر داد.

وي در اين باره گفت: در تابستان جاري ۴ هزار و ۲۰۰ کودک و نوجوان در چهار شهرستان شهرکرد، فارسان، بروجن و فرخشهر از کلاس‌هاي کانون زبان ايران بهرمند شدند.

محمد مرداني با بيان اينکه در بهار جاري اين تعداد ۳۵۶۰ نفر بوده است افزود: با اضافه شدن واحد کانون زبان ايران در شهرستان فارسان و کلاس‌هاي آموزشي اين واحد در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان فرخشهر اين تعداد به ۴ هزار و ۲۰۰ نفر رسيده است.

وي اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزشي دخترانه کوثر در شهرکرد با ۲ هزار و ۲۰۰ زبان آموز داراي ۱۰۵ کلاس آموزشي است و مرکز پسرانه نيز با يک هزار و ۴۰۰ زبان آموز ۸۹ کلاس آموزشي دارد.

مرداني افزود: مراکز بروجن، فارسان و فرخشهر نيز با ۷۵۰ زبان آموز موفق به پوشش‌دهي ۲۹ کلاس آموزشي شده است.

رئيس کانون زبان ايران در استان اضافه کرد: در حال حاضر با جذب سه مدرس جديد کليه مراکز از ۲۹ مدرس فعال بهرمند هستند که با برگزاري کلاس‌هاي جديد تعداد اين مدرسين نيز افزايش خواهد يافت.

مرداني با اشاره به اينکه ۲ هزار و ۵۰۰ زبان آموز به عنوان متقاضيان پشت نوبت در اين مراکز وجود دارند توسعه کانون زبان ايران در استان را از اهداف جدي اين مرکز عنوان کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html