پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228431
برنامه گسترش وتقويت جبهه مردمي/احتمال برگزاري مجمع ملي فوق العاده
تاریخ انتشار : 1396/04/26 11:29:44
نمایش : 1708
عضو هيأت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي از گسترش و تقويت کار اين جبهه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدمحمد حسيني عضو هيأت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري هجدهمين نشست شوراي مرکزي اين جبهه اظهار کرد: مطابق روال هر هفته  اخبار و رخدادهاي روز مطرح واهم ان مورد بررسي قرار گرفت، از اين رو تحولات دانشگاه آزاد و ترميم هيأت امناي اين دانشگاه که با تائيد شوراي عالي انقلاب فرهنگي مشغول کار شده‌اند و آقاي رهبر را به عنوان رئيس انتخاب کرده‌اند مورد استقبال اعضاي شوراي مرکزي جبهه قرار گرفت. در اين نشست خبر مربوط به برخورد  قضائي با تخلفات حسين فريدون برادر رئيس‌جمهور نيز مطرح شد.

وي تاکيد کرد: از اينکه قوه قضائيه تسليم جوسازي‌ها و فشارها نشود و با هر فردي در هر موقعيتي بر اساس قانون و شرع برخورد کند، حمايت مي‌کنيم و بايد از اين مسئله خرسند باشيم.

حسيني درباره بررسي ساختار جبهه مردمي و برنامه‌هاي پيش رو اظهار کرد: چون بعد از انتخابات لازم بود يک بازنگري در فعاليت‌هاي جبهه صورت گيرد و ادامه کار شفاف و روشن باشد از اين جهت در چندين جلسه نقاط ضعف و قوت و افق هاي آينده فرا روي جبهه مطرح شد تا بر اساس آن راهبردها و برنامه هاي عملياتي تعيين و مشخص شود.

وي تصريح کرد:  جبهه مردمي با يک نگاه تحولي  با بازسازي و تقويت خود، کار را استمرار مي‌بخشد و هيچ وقفه‌اي در کار جبهه ايجاد نخواهد شد واز آنجا که رويکرد اصلي جبهه مردمي ايجاد انسجام و تقويت وحدت  و هم افزائي نيروهاي انقلاب است در اين دوره براي جذب همه افراد و جريان ها که پيش از اين به هر دليل با جبهه همراه نشدند تلاش خواهد شد.

حسيني تاکيد کرد:‌ کميته‌هاي تخصصي جبهه در تهران فعاليت خود را به طور مضاعف ادامه خواهند داد و با رصد و تحليل اتفاقات درکشور و عملکرد قوا و دستگاه هاي مختلف، ديدگاه‌هاي خود را مبتني بر نقد سازنده بيان خواهد کرد.

عضو هيأت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با بيان اينکه ما در جلسه آينده به  جمع‌بندي نسبتا جامعي از اين مسئله خواهيم رسيد، درباره برگزاري مجمع سالانه جبهه مردمي گفت: ضرورت داشت قبل از انتخابات دو مجمع برگزار شود و طبيعي است که بايد به صورت سالانه مجمع برگزار شود اما اگر احساس شود که برگزاري مجمع فوق‌العاده نياز است بر اساس اساسنامه هيچ منعي وجود ندارد.

وي تاکيد کرد: هنوز براي برگزاري مجمع ملي فوق العاده جمع‌بندي نهايي صورت نگرفته است البته ما يک نشست ۶۰۰ نفره را برگزار کرديم اما هنوز برگزاري مجمع ملي قطعي نشده است اما احتمال برگزاري آن ظرف ماه‌هاي آينده وجود دارد تا با نشاط بيشتري فعاليت خود را پيش ببريم.

حسيني يادآور شد: در حال حاضر  آسيب‌شناسي از فضاي فعلي کشور و ورود برنامه‌هاي آينده جبهه در دستور کار است تا ان شاءالله با آمادگي بيشتر و هدفمندي بهتري پيش برويم.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html