پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228420
معرفي سايت هاي استارت آپ برتر جهان مهم‌ترين هدف کارگروه ايراني اينوکا
تاریخ انتشار : 1396/04/25 11:43:56
نمایش : 1667
معاون بسيج دانشجويي استان گفت: ما سعي داريم از کارآفرينان برتر استان و کشور در قالب کارگاه ها تا قبل از اجراي برنامه اصلي به منظور ايجاد اشتغال و حمايت از ايده پردازان دعوت بعمل آوريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد؛ نشست رياست دانشگاه شهرکرد و معاونت هاي دانشگاه با مسئول علمي بسيج دانشجويي استان و کارگروه استارتاپ ايراني با عنوان اينوکا "ايده، نوآوري و کارآفريني" بين بسيجيان و مسئولين دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

هدف از اين جلسه ايفاي نقش بسيج در کارآفريني و اشتغال دانشجويان ايده پرداز بود که بر همين اساس هماهنگي، تبادل تجربيات بسيجيان و دانشگاه و انتظارات مورد نظر بيان شد.

اين برنامه در سطح استان به منظور شناسايي، فرهنگ سازي، ارتباط صنعت گران با نخبگان، آموزش و تشکيل تيم هاي علمي در رشته هاي مختلف تخصصي و علمي در دو زمينه فني و مهندسي و حوزه علوم انساني با محوريت ارائه راهکارهاي عملي بر چالش هاي موجود در بخش هاي مختلف صنعتي، مسائل تخصصي وفني مهندسي و ساير علوم دانشگاهي، در سطح ادارات، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي، صنعت و مراکز دانش بنيان برگزار مي شود.

مهندس علي ميراحمدي معاون بسيج دانشجويي استان در حاشيه اين نشست و در گفتگوي اختصاصي با منطقه آزاد شاخصه هاي اصلي برنامه را برشمرد و گفت: ما در اين برنامه سعي داريم از کارآفرينان برتر استان و کشور در قالب کارگاه ها تا قبل از اجراي برنامه اصلي به منظور ايجاد اشتغال و حمايت از ايده پردازان دعوت بعمل آوريم.

وي در ادامه، برگزاري کارگاه هاي آموزشي بازاريابي، ثبت اختراع، بورس و... براي شرکت کنندگان، برگزاري کارگروه هاي تخصصي جهت نقد و تحليل ايده ها و به اشتراک گذاشتن آنها براي تجاري سازي، معرفي ايده برتر در زمينه هاي مختلف، انتقال تجربه و ايده ها، دعوت از صنعت گران موفق و صنعت گران نيازمند به محصولات دانش بنيان و ارائه ايده به آنها، دعوت در به کارگيري و آموزش انجمن هاي علمي و تخصصي دانشگاه هاي استان، بازديد تورهاي ايده پردازان از کارخانجات صنعتي و شرکت هاي دانش بنيان، تهيه بسته هاي علمي و محتوايي و معرفي سايت هاي استارت آپ برتر جهان به ايده پردازان، ارائه سايت نهايي رويداد ايده ها در برنامه استارت آپ و ارتباط و شناسايي نخبگان و صنعت گران جهت مرتفع نمودن انتظارات آنها از همديگر و ارائه محتويات علمي در زمينه هاي مختلف از طريق سايت و رسانه هاي جديد، تشويق ايده هاي برتر، ارائه ايده به جامعه مخاطب جهت ايجاد اشتغال و در نهايت تشکيل شرکت دانش بنيان براي افراد را از اهداف اين برنامه عنوان کرد.

ميراحمدي در پايان گفت: جزئيات اجراي اين برنامه که با همکاري پارک علم و فنآوري استان و دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html