پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228406
AFC در کنار سعودي‌ها در مقابل ايران؟
تاریخ انتشار : 1396/04/22 11:01:12
نمایش : 1737
اعضاي تيم مذاکره کننده فدراسيون فوتبال يا به عبارتي ديپلمات هاي فوتبال کشورمان عصر روز گذشته وارد سوئيس شدند تا امروز (پنجشنبه) در جلسه حل اختلاف دادگاه عالي ورزش (Cas) که با شکايت ايران تشکيل شده شرکت کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اعضاي تيم مذاکره کننده فدراسيون فوتبال يا به عبارتي ديپلمات هاي فوتبال کشورمان عصر روز گذشته وارد سوئيس شدند تا امروز (پنجشنبه) در جلسه حل اختلاف دادگاه عالي ورزش (Cas) که با شکايت ايران تشکيل شده شرکت کنند.

در اين نشست نمايندگان دادگاه Cas و همچنين وکلاي مدافع AFC و عربستان همراه با وکلاي انگليسي و سوئيسي خود شرکت خواهند کرد.

خبرهاي رسيده حکايت از آن دارد که در نشست امروز، کنفدراسيون فوتبال آسيا در کنار عربستان و مقابل فدراسيون فوتبال ايران قرار خواهد گرفت و اين موضوع يعني عدم بي طرفي کنفدراسيون فوتبال آسيا و شيخ سلمان رئيس بحريني آن.

کنفدراسيون فوتبال آسيا به دنبال شکايت عربستان از ايران راي به برگزاري مسابقات نمايندگان دو کشور در زميني بي طرف داد و از اين رو در دو سال گذشته ديدارهاي نمايندگان ايران و عربستان در ليگ قهرمانان آسيا در کشور ثالث و در زمين بي طرف برگزار شده است.

تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html