پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228401
واکنش بيرانوند به چک تضميني 15 ميلياردي/ مي‌خواهم با پرسپوليس قهرمان آسيا شوم
تاریخ انتشار : 1396/04/21 18:18:21
نمایش : 1723
بيرانوند گفت: مگر نمي‌گويند از مالک جديد 15 ميليارد چک گرفته‌اند؟ چرا آن را اجرايي نمي‌کنند تا بازيکنان به مطالبات خود برسند؟ مگر اينکه واقعا در پس پرده چيز ديگري باشد و اصلا چک 15 ميلياردي صحت نداشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا بيرانوند که اين روزها تحت فشار بالاي تمرينات آماده سازي در اردوي اوکراين قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار ما به شدت نسبت به بي توجهي به مسوولان در خصوص مطالبات ميلياردي‌اش از نفت شاکي است و مدعي است اولين کار او با حضور در تهران شکايت به مراجع قضايي با توجه به مدارکي که در اختيار دارد خواهد بود. او در اين گفتگو در خصوص برنامه‌اش براي فصل بعد، دليل رد پيشنهاد يک ميليون يورويي فنرباغچه و... صحبت کرده که در ادامه مي‌خوانيد.

در زندگي‌ام اين تمرينات وحشتناک را انجام نداده بودم

اينکه بعد از مرخصي گفته بودم خدا را شکر امروز ايگور را نمي‌بينيم واقعا جدي بود. هيچ وقت در زندگي‌ام تحت اين فشار سنگين و وحشتناک تمرينات قرار نداشتم. ايگور پاناديچ فشار زيادي آورده و تمرينات بدنسازي نيز در کنار آن قرار دارد. اين مساله البته بزرگترين اميدواري ما خواهد بود که در مسابقات فصل آينده با آمادگي بالايي براي فصل پر از اتفاقات جذاب مهيا شويم.

مطمئن هستم فصل پرجامي پيش رو داريم

فصل آينده برنامه فشرده‌اي پيش رو خواهيم داشت. سوپرجام ايران، ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي. من مطمئن هستم با توجه به شرايط تيمي خودمان و بازيکناني که در اختيار داريم موفقيت‌هاي بزرگي پيش روي ما قرار دارد و مي‌توانيم باز هم جام، به دست بياوريم. خوشحالم هواداران حامي بزرگ ما هستند و با حضور آنها رسيدن به موفقيت آسانتر است. نکته مهم اين است که ما پرطرفدارترين تيم فصل گذشته بوديم و مطمئن هستيم با توجه به قهرماني در فصل گذشته و مسير حساسي که در اين فصل پيش رو داريم، حمايت آنها پررنگتر نيز خواهد شد.

پيشنهاد فنرباغچه را به خاطر قهرماني آسيا رد کردم

باشگاه فنرباغچه پيشنهادي به پرسپوليس براي حضورم داده بود و در ادامه باشگاه درخواست يک ميليون يورويي براي رضايتنامه‌ام اعلام کرد. اين پيشنهاد هم مورد موافقت آنها قرار گرفت و بارها پيگير موضوع حضورم در اين تيم بودند اما به خاطر هدفي که داشتم و روي آن فکر کرده بودم تصميم گرفتم اين تماس ها را بي جواب بگذارم. من مي‌خواهم با پرسپوليس قهرمان آسيا شوم. حضورم در پرسپوليس با هدف بزرگي همراه بود و خوشحالم تا به امروز توانسته‌ام به بخشي از آنها که حضور در تيم ملي و قهرماني در ليگ بوده دست يابم. اما نه من و نه هيچ کدام از بازيکنان اکنون اشباع نشده‌ايم و در فصل آينده با قدرت بيشتري به دنبال عناوين ديگر خواهيم بود و به همين دليل اين پيشنهاد را رد کردم.

از رقابت نمي‌ترسم و اين حرف ها عجيب است

اينکه مي‌گويند فنرباغچه مرا به عنوان دروازه بان ذخيره و سوم مي‌خواست عجيب ترين حرف ممکن است. مگر قبل از فصل کسي مي‌تواند بگويد عملکرد هر بازيکن چگونه است که ذخيره يا فيکس باشد. بعد جالب تر اينکه آنها براي بازيکن و دروازه بان سوم خود بيش از 10 ميليارد هزينه مي‌کنند؟ اينها حرف هايي است که اگر مي‌خواستم به آن توجه کنم امروز در اين جايگاه نبودم. هيچ وقت از رقابت با هيچ کس نترسيدم. در ايران هم دروازه بانان موفقي داريم. اگر بخواهم بترسم و جا بزنم مطمئنا کلاهم پس معرکه است و جا مي‌‎مانم.

ماجراهاي من و نفت تهران

ديگر واقعا خسته شده ام. کسي مي‌تواند منکر زحمات من براي نفت شود؟ آيا اين باشگاه همينطور با مديريت فقط راهي مسابقات آسيايي شد و تا مراحل بالا پيش رفت و هيچ کدام از ما بازيکنان در آن نقش نداشتيم؟ براي اين پول گرما و سرما را پشت سر گذاشتيم. روزها و شب ها دور از خانواده بوديم و طبق برنامه روي آن کلي بدهکار هستيم و شرمنده مردم هستيم. واقعا نمي‌دانم ديگر چه بايد بگويم و چطور بايد پيگير اين حق مان باشيم. شکايتم را انجام داده‌ام و حکمم را هم گرفته‌ام. منتظر هستم به تهران بازگرديم تا آن را جدي‌تر از هميشه پيگيري کنم. ديگر کارد به استخوان همه ما رسيده. منتظر اقدامات جدي ما باشند. چرا بايد با سرنوشت چند جوان بازي کنند؟ طبق آيين نامه جديد که الان وجود دارد و از مراجع ذي‌ربط نيز پرسيده‌ام اگر مبلغ قراردادم که مورد تاييد سازمان ليگ نيز قرار گرفته را پرداخت نکنند، کسر امتياز و ديگر جرايم براي آنها به وجود خواهد آمد.

گلايه از وزير نفت تا مديران سابق و کنوني

براي فصل 93 و 94 من در باشگاه نفت با قرارداد يک ميليارد و صد ميليون بوده اما هيچ پولي دريافت نکردم عليرغم اينکه فصل خوبي داشتيم و از گروه مان در آسيا صعود کرديم. نائب قهرمان جام حذفي شديم و به ليگ قهرمانان نيز صعود کرديم. مطمئن باشيد حتي اگر شده از فيفا نيز پيگير موضوع قراردادم باشم پولم را خواهم گرفت. از طريق وکيلم پيگير ماجرا هستم و اگر تا الان سکوت کردم به خاطر تيم ملي و پرسپوليس بود. از الان تصميم گرفتم با توجه به حکمي که در اختيار دارم پيگير آن باشم و باشگاه نفت موظف به پرداخت آن است. درست است که مديران نفت در اين مدت تغيير کرده اند اما اينجا مي‌‎خواهم گله اي کنم از مديران سابق اين تيم؛ آنها مي دانستند که بازيکنان نفت زحمت زيادي کشيدند اما بي توجه بودند. خيلي از بازيکنان نفت در انتظار دريافت پول خود بودند که مراسم عروسي شان را برگزار کنند و خودشان هم مي‌دانند اما تا به امروز عليرغم واگذاري عجيب امتياز اين تيم هيچ بازيکني موفق به دريافت پولش نشده است. مالکين جديد مي گويند که هنوز واگذاري قطعي صورت نگرفته اما من براي مديران قبلي متاسفم که اين شرايط را به وجود آوردند و اين باشگاه را بدون اينکه طلب بازيکنان را اولويت قرار دهند باشگاه را واگذار کردند. از وزير نفت نيز گلايه داريم که عليرغم اينکه جزو قوي ترين وزرا محسوب مي شود ولي نسبت به طلب ما از باشگاهي که زيرمجموعه آنها محسوب مي شود، اظهار بي اطلاعي مي کنند. مگر مي شود از 10 -15 ميليارد طلب زيرمجموعه خود بي اطلاع باشد؟

از هيچ کس نمي‌ترسم چون حقم را مي‌خواهم

من آن زمان نيز دنبال حقم بودم و نه از کسي مي ترسم و نه چيزي. آن زمان از من شکايت شد و من به کمک وکليم تبرئه شدم چون من طلبکار باشگاه بودم. الان هم از حقم حرف مي‌زنم و چيز بيشتري نمي‌خواهم. من هيچ توهين و حرف رکيکي به کسي نزدم و تا جايي که بتوانم براي رسيدن حقم تلاش خواهم کرد. الان  140 ميليون از پولي که از باشگاه نفت نگرفتم را  ماليات پرداخت کردم وگرنه از همراهي تيم ملي و پرسپوليس محروم مي‌شدم. کسي بود که جواب سرنوشت مرا بدهد اگر اين پول را پرداخت نمي‌کردم. پول مالياتي که يک ريال آن را هم از باشگاه نفت دريافت نکرده‌ام؟

آقايان دايي و کريمي حامي بازيکنان بوده‌اند

آقايان علي دايي و علي کريمي جزو اسطوره‌هاي اين فوتبال هستند و هر دوي اين عزيزان براي من قابل احترام هستند و به شخصه هر دو را دوست دارم. اينکه مسوولان جديد نفت تهران پشت علي کريمي پناه گرفته‌اند و با اعتبار او به دنبال بستن تيم هستند را نمي‌دانم اما مسلما وقتي دو اسطوره را به عنوان مربي انتخاب مي کنند اما پول را پرداخت نمي‌کنند اقدام درستي نيست و آقايان علي کريمي و علي دايي بارها با توجه به اينکه فوتباليست بودند و شرايط را مي‌دانند و همواره ابتدا پيگير مشکلات بازيکنان بوده‌اند.

از وزير ورزش مي‌خواهم پيگير حق‌مان باشد

من از مسئولان خواهش دارم، مسئولاني که در فدراسيون هستند و اگر از دست آنها خارج است از وزير محترم ورزش و جوانان خواهش مي کنم به اين مسئله ورود کنند و مشکل را حل کنند. اين مساله مربوط به کساني است که در تيم ملي زحمت مي‌کشند و در موفقيت آن سهم دارند و اميدوارم اين مساله برطرف شود و دغدغه ذهني ما را برطرف کنند. من تا زماني که آن را نگيرم پا پس نمي‌کشم و حق دارم که از يک ريال اين مبلغ نگذرم، اين پول حق زن و بچه من است، در سرما و گرما از خانه دور بودم و در تمرينات حضور داشتم. مطمئنا از اوکراين که بازگردم پيگيري جدي آن را در اولويت قرار مي‌دهم.

دريافت چک تضمين 15 ميلياردي دروغ است

آقاي قنبرزاده جواب اس ام اس مرا مي‌دهد که ما پيگير هستيم اما چرا در اين رابطه مصاحبه نمي‌کند. جا دارد از آقاي شاه‌کرمي، دبيرکل نفت تهران  تشکر ويژه کنم که تمام تلاش خود را در آن زمان انجام مي‌دادند اما بقيه بايد به ما پاسخگو باشند. وزير نفت بايد پاسخگو باشد، قراردادي که من با نفت تهران بستم با سربرگ نفت بوده و مگر مي‌شود ايشان نسبت به آن بي تفاوت باشند؟ مگر نمي‌گويند از مالک جديد 15 ميليارد چک گرفته‌اند؟ چرا آن را اجرايي نمي‌کنند تا بازيکنان به مطالبات خود برسند؟ مگر اينکه واقعا در پس پرده چيز ديگري باشد و اصلا چک 15 ميلياردي صحت نداشته باشد. اصلا چکي نگرفته اند وگرنه مگر قرار نبود 20 روز مهلت بدهند؟ اگر بازي ها شروع شود چه کسي پاسخگو خواهد بود؟

يک ميليارد قراردادم را مي‌بخشم اگر آقاي تاج گلرخسار را ديده باشد!

آقاي تاج خيلي زحمت مي‌کشد و ثمره آن را در سطح ملي کاملا ديده‌ايم اما چرا در خصوص ورود مديران فوتبالي که بتوانند باري از فوتبال بردارند سختگيري لازم نمي‌شود؟ مگر مي‌شود با سرنوشت 30 جوان و کادرفني، تدارکات و ... به سادگي بازي کرد؟ من بايد از جيب خودم به آبدارچي پولش را بدهم؟ مگر قرارداد يک آبدارچي بيشتر از 5 ميليون مي شود که پول اين را هم نمي‌دهند؟ آقاي تاج شما خيلي زحمت مي‌کشيد و بارها در اردوهاي تيم ملي هم گلايه بازيکنان سابق نفت را شنيديد و گفتيد پيگيري مي‌کنيد اما من اينجا مي‌گويم شما اگر يک بار تا به امروز گلرخسار را ملاقات کرده باشيد و ايشان حضور داشته‌اند من يک ميليارد قراردادم را خواهم بخشيد. مگر مي شود مدير و مالکي باشگاهي را در اختيار بگيرد و نسبت به سرنوشت آن بي‌تفاوت باشند؟ اين تيم پارسال اسمش نفت تهران نبود که اگر بود سقوط مي‌کرد و اتفاق بدتري براي بچه‌ها آن مي‌افتاد و مطمئنا اسم آن بايد علي دايي مي‌شد که به همين خاطر توانست قهرمان شود. امسال هم بايد اسم آن را علي کريمي گذاشت و اين بزرگواران بودند که توانستند تا امروز اين تيم را حفظ کنند. آقاي تاج آقاي گلرخسار کيست؟ شرکت بهنام پيشرو چيست؟ شرکتي که پول برق دفتر خود را نيز پرداخت نکرده با چه تضميني در ليگ برتر تيمداري مي کند و سرنوشت جوانان به آن سپرده است؟ نفت فصل آينده در ليگ قهرمانان بايد حضور داشته باشد و پاي نام و پرچم کشورمان و آبروي امثال علي کريمي و بازيکنان اين تيم و مردم کشورمان در ميان است اما چه برنامه و تضميني براي آن وجود دارد؟

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html