پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228395
هشدار جدي AFC به تيم‌هاي آسيايي/ هزينه هنگفت يعني محروميت
تاریخ انتشار : 1396/04/21 17:46:24
نمایش : 1668
کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرد باشگاه‌هايي که در سال ۲۰۱۷ هزينه‌هاي هنگفتي داشته‌اند از حضور در مسابقات فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا محروم مي‌شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در راستاي اقدامات اخير AFC براي برقراري شرايط پايدار مالي در باشگاه‌‎هاي فوتبال، کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‎اي به اعضاي سازمانش يادآوري کرده که باشگاه‌هايي که تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ پرداختي‎هاي هنگفت داشته‌اند از حضور در رقابت‎هاي ليگ قهرمانان آسيا سال ۲۰۱۸ محروم مي‎شوند.

همچنين AFC به اعضايش توضيح داده هر باشگاهي که براي حضور در اين رقابت‎ها اقدام کرده بايد گزارش مالي شفافي ارائه دهد که در آن پرداختي‌ها بابت ترانسفرها، بازيکنان، کارمندان، مقامات و ماليات‎ها را مشخص کند.

بر اساس اعلام AFC، باشگاه‌ها بايد ثابت کنند که تا آخرين روز ماه آگوست بدهي‎هاي عقب افتاده‎اي ندارند يا با طلبکاران به توافق دو طرفه رسيده‎اند و يا در حال رسيدگي جدي به پرونده شکايتي هستند.

AFC از اعضايش خواسته تا تحقيقات کاملي را انجام دهند و نتيجه را تا ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ به اطلاع اين سازمان برسانند و ليستي از اضافه‏ پرداختي‎ها تا آن روز را هم تحويل دهند.

اين اقدام در راستاي برقراري تعادل مالي بين باشگاه‎هاي آسيايي است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html