پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228313
ممنوعيت تردد کاميون‌ها در برخي از محورهاي چهارمحال و بختياري تا روز جمعه
تاریخ انتشار : 1396/04/07 10:06:03
نمایش : 1368
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري گفت: تا ساعت ۲۴ روز جمعه محدوديت‌هاي ترافيکي براي تردد کاميون‌ها در محورهاي اصفهان-بوشهر-ياسوج و اصفهان-بروجن-لردگان-ايذه وجود دارد و از رانندگان ماشين‌هاي سنگين درخواست داريم تا زماني که تردد براي آن‌ها ممنوع اعلام شده از حضور در جاده ها خودداري کنند تا از بروز مشکلات جلوگيري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ رحت الله نجفي رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به اينکه بار ترافيکي روز گذشته در محورهاي شهرکرد-اصفهان، شهرکرد-سامان، پل سودجان تا شهر چلگرد و شهرکرد-شلمزار سنگين و بقيه محورها نيمه‌سنگين بود.

وي با بيان اينکه وضعيت ترافيکي امروز روان است و وضعيت عادي خود را دارد و تا اين لحظه مشکل خاصي گزارش نشده است افزود: پيش بيني ما بر اين است که بار ترافيک مجددا افزايش داشته باشد و تا روز جمعه بر شدت آن افزوده شود چون در حال حاضر مسافران ساکن هستند و هنوز هيچ تحرکي ندارند.

سرهنگ نجفي تاکيد کرد: تا ساعت ۲۴ روز جمعه محدوديت‌هاي ترافيکي براي تردد کاميون‌ها در محورهاي اصفهان-بوشهر-ياسوج و اصفهان-بروجن-لردگان-ايذه وجود دارد و از رانندگان ماشين‌هاي سنگين درخواست داريم تا زماني که تردد براي آن‌ها ممنوع اعلام شده از حضور در جاده ها خودداري کنند تا از بروز مشکلات جلوگيري شود.

رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري اضافه کرد: پيش بيني مي‌کنيم در روز جمعه و در مسير برگشت مجددا بار ترافيکي در همه محورها سنگين شود.

وي يادآور شد: خوشبختانه ميزان تصادفات منجر به فوت کاهش داشته و آمار نهايي در روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

مهر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html