پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228305
تمام نگاه‌ها به جدال انتخابي است/شايسته ترينها راهي جهاني مي‌شوند
تاریخ انتشار : 1396/04/07 07:31:23
نمایش : 1587
عضو شوراي فني تيم هاي ملي کشتي آزاد تاکيد کرد تمام نگاه و توجه شوراي فني و متوليان فدراسيون به رقابتهاي انتخابي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد حسين محبي در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکيد بر اهميت فرايند انتخابي تيم ملي براي گزينش و اعزام بهترين تيم به رقابتهاي جهاني ۲۰۱۷ فرانسه گفت: مطمئنا مهمترين اتفاق سال جاري، حضوري قدرتمند در رقابتهاي جهاني است، چراکه اين مسابقات بزرگترين رويداد پس از المپيک ۲۰۱۶ ريو تلقي مي شود و بسياري از مدعيان با مهره هاي جوان و جديدي وارد کارزار مي شوند.

وي تصريح کرد: شوراي فني تيم هاي ملي هم با توجه به اين موضوع در نظر دارد دقت و توجه خاصي روي رقابتهاي انتخابي داشته باشد تا در نهايت بهترين ها از اين مصاف داخلي گزينش شوند و تيم ششدانگ و قدرتمندي راهي فرانسه شود.

رئيس هيات کشتي استان کرمانشاه افزود: آنچه مسلم است اجراي دقيق و بي چون و چراي فرايند انتخابي تيم ملي و تاکيد بر حضور تمامي مدعيان واجد شرايط در اين مسابقات در راس امور قرار دارد و در واقع هر کشتي گيري که ادعاي رسيدن به دوبنده تيم ملي را دارد بايد از فيلتر انتخابي رد شود.

محبي با اشاره به حضور بزرگان و عنوان داران کشتي آزاد در رقابتهاي انتخابي پيش رو گفت: طبق اعلام شوراي فني، حتي مدال داران جهاني و المپيک هم در اين مسابقات به ميدان خواهند رفت که اين موضوع نشان از فرايند قانوني رسيدن به ترکيب تيم ملي است. البته جوانان باانگيزه و آينده داري هم مجوز حضور در رقابتهاي انتخابي را دارند که جدال اين جوانان با کشتي گيران باسابقه و عنوان دار مي تواند بسيار حساس و ديدني باشد.

عضو شوراي فني کشتي آزاد در پايان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه کشتي بر آن است تا تيم توانمندي با رعايت قانون انتخابي راهي رقابتهاي جهاني شود و مطمئنا تمهيداتي اتخاذ خواهد شد تا حقي از کسي ضايع نشود و شايسته ترين نفرات راهي فرانسه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابي تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي با حضور تمامي مدعيان در روزهاي ۱۵ و ۱۶ تيرماه در سالن ۱۲ هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي‌شود.

اين در حاليست که در اين مسابقات، آزادکاران عنوان‌داراني همچون حسن رحيمي، مسعود اسماعيل پور، بهنام احسان پور، سيد احمد محمدي، ميثم نصيري، مصطفي حسين خاني، عليرضا کريمي، حسن يزداني و کميل قاسمي در کنار جوانان باانگيزه به مبارزه خواهند پرداخت.

رقابت‌هاي جهاني کشتي آزاد و فرنگي ۲۰۱۷ فرانسه در روزهاي ۳۰ مرداد تا ۵ شهريورماه در شهر پاريس برگزار خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html