پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228286
توسعه فناوري و تحقق اقتصاد دانش بنيان مهمترين هدف پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/04/01 09:29:19
نمایش : 1313
رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري گفت: توسعه و ارتقاء فناوري و تحقق اقتصاد دانش بنيان از مهم‌ترين اهداف برنامه‌هاي پارک علم و فناوري در سال جاري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ دکتر اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري، توسعه و ارتقاء فناوري و تحقق اقتصاد دانش بنيان را از مهم‌ترين اهداف برنامه‌هاي پارک علم و فناوري در سال جاري عنوان و اظهار کرد: پارک علم و فناوري در سال ۹۵ با جذب تعداد ۳۰ شرکت جديد موفق به ايجاد اشتغال براي ۱۲۰ نفر از فارغ‌التحصلان دانشگاه شد.

وي ميزان فروش شرکت‌هاي مستقر در پارک علم و فناوري به ادارات استان را در سال گذشته را ۱ ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال عنوان و تاکيد کرد: باتوجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته جهت برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي فروش محصولات دانش بنيان و راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي در سال ۹۶ اين ميزان افزايش چشمگيري دارد.

پيرعلي حضور در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي، برگزاري رويدادهاي فناوري و ايده‌محور، جذب سرمايه از طريق صندوق‌هاي سرمايه‌گزاري، راه‌اندازي کانون‌هاي شکوفايي خلاقيت و مراکز نوآوري را از ديگر برنامه‌هاي اين مجموعه در سال ۹۶ دانست و گفت: در صورت تحقق برنامه‌هاي پارک علم و فناوري در سال جاري پيش‌بيني مي‌شود ۱۷۶ اشتغال جديد ايجاد شود.

وي در پايان از دستگاه‌هاي اجرايي خواست با تامين محصولات و خدمات موردنياز خود از طريق شرکت‌هاي دانش بنيان و فناور استان از رشد و توسعه استان در زمينه اقتصاد دانش بنيان حمايت کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html