پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228273
واکنش سروش رفيعي به شماره هفت پرسپوليس و علي پروين
تاریخ انتشار : 1396/03/31 18:50:29
نمایش : 1582
سروش رفيعي گفت: علي پروين باعث شد هفت در پرسوليس بزرگ شود. صد نفر ديگر هم بيايند و اين پيراهن را بپوشند بازهم اين شماره را با علي پروين مي ‌شناسند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سروش رفيعي که در فصل گذشته با پايان دوران سربازي‌اش از ميان گزينه‌هايي که داشت با قراردادي شش ماهه راهي پرسپوليس شده بود، در نهايت با پايان فصل که با کسب عنوان قهرماني و صعود به جمع هشت تيم برتر آسيا همراه بود، ترجيح داد گزينه‌هاي خارجي خود را مورد بررسي قرار دهد. او که دو بار از طريق اکانت رسمي خود خداحافظي کوتاه مدتش از جمع اين تيم را اعلام کرده بود، امروز در باشگاه حضور يافت و در پايان جلسه با مسوولان پرسپوليس روبروي خبرنگاران قرار گرفت.

 

براي کار شخصي به باشگاه آمدم

من آمدم به باشگاه سر بزنم. کار اداري داشتم که به باشگاه آمدم. هميشه عاشق پرسپوليس مي مانم و اميدوارم زودتر به اين تيم برگردم.

 

قراردادم بسته شده و هر وقت صلاح بدانند انجام مي شود

 

الان در قطر هم ماه رمضان است. ماه رمضان خيلي براي اين کشور مهم است و چند روز ديگر هم عيد است. عيد فطر براي آنها نيز همانند عيد خودمان است و به طور کلي کارها انجام شده و هر وقت صلاح بدانند نهايي مي شود. 

 

براي کي روش الخور و پرسپوليس فرقي ندارد

 

اينکه مي‌گوييد براي حضور در تيم ملي بايد به باشگاه بزرگي مي‌رفتم اينطور نيست. سرمربي‌گري به طور کلي سليقه‌اي است و نظر مربي است که چه کساني حاضر باشند و براي کي روش مسلما الخور يا پرسپوليس تفاوتي ندارد. همه تلاشم را مي‌کنم تا با عملکردي مناسب در تيم ملي حضور داشته باشم.

 

صادقانه گفتم از پرسپوليس مي‌روم

 

من از روز اول با صداقت رفتار کردم. به آقاي برانکو گفتم که مي روم. همه حرف هايم را به باشگاه و مردم و طرفداران هم گفتم و هيچ نکته اي نيست که باقي مانده است. آقاي ترکاشوند گفته که من اينگونه حرف نزدم. اينکه من هم کم مصاحبه مي کنم به همين دليل است. در جامعه رسانه برخي اوقات شما صحبتي مي‌کنيد اما نوع انتشار آن متفاوت است. من در اينستاگرامم هم گفته بودم که تصميم براي رفتن گرفته‌ام.

 

 

اصراري براي حضورم در پرسپوليس نشد

 

همانطور که گفتم من براي برخي کارهاي اداري در باشگاه حاضر شدم. قبلا هم گفته بودم که کارم براي جدايي انجام شده است و بر همين اساس دليلي نداشت که در جلسه امروز با باشگاه اصراري براي حضورم در اين تيم صورت بگيرد. من قراردادم را بسته‌ام و دليلي نداشت که اصرار کنند که بمانم. من همان دوره قبل که به باشگاه آمدم با افتخار آمدم و هيچ اصراري لازم نبود.

 

شماره هفت متعلق به آقاي پروين است

 

به نظر خودم موضوع شماره نيست. علي پروين باعث شد هفت در پرسوليس بزرگ شود. صد نفر ديگر هم بيايند و اين پيراهن را بپوشند بازهم اين شماره را با علي پروين مي ‌شناسند. مثل منچستر يونايند که اريک کانتونا شماره هفت اصلي است. در منچستر اما رونالدو و بکهام هم اين شماره پوشيدند اما اگر از هوادار واقعي منچستر بپرسيد مي گويد شماره هفت و اريک کانتونا. شايد من برگردم و اين هفت نباشد و شماره ديگري بپوشم. آرزوي موفقيت مي کنم براي کسي که سعادت داشته باشد اين پيراهن را بپوشد. شماره هفت به من انرژي مي دهد. اين شماره به من انرژي مثبت مي‌دهد و خوشحالم که اين افتخار براي پوشيدن شماره هفت پرسپوليس نصيبم شد.

 

فصل قبل بهترين تصميم را گرفتم

 

هر بازيکني تحت شرايطي که دارد خودش تصميم مي گيرد. تصميم داشتم پيشرفت کنم و به اروپا بروم. حتي قبل از اينکه به پرسپوليس بيايم هدفم اين بود. هدفم بود که فوتبال را در آنجا تجربه کنم. احساس کردم اکنون حضور در فوتبال اروپا به من کمک نکند. يکي از بهترين تصميماتم را گرفتم به همراه پرسپوليس قهرمان شديم و به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يافتيم. تصميمي هم که الان گرفتم شايد خيلي دلايل شخصي در آن وجود داشت.

 

انتظار نداشتم برخي توهين کنند

 

اکنون اگر شما بخواهيد از شغل خبرنگاري کنار برويد من بايد به شما توهين کنم؟ من با قلبم به پرسپوليس آمدم. قبل از اينکه به پرسپوليس بيايم پيشنهاد مالي خوبي داشتم و آن هم براي من که دو سال از فوتبالم را در سربازي پشت سر گذاشته بودم و نياز داشتم. اما در نهايت از نظر حرفه‌اي تصميم به حضور در پرسپوليس گرفتم. از برخي صحبت‌ها ناراحت شدم اما ناراحتي بيشترم به اين دليل بود که زود از پرسپوليس رفتم. به هرحال به هر تصميمي بايد احترام گذاشت. در شرايط فعلي طرفداران در ايران بيشتر احساسي هستند و اما من تلاش کردم خاطرات خوش را در ذهنم نگه دارم.

 

روزي برمي‌گردم اما شايد مرا نخواهند

 

اين جدايي مقطعي خواهد بود و مطمئنا با خاطرات خوبي که دارم خيلي زود بازخواهم گشت. مگر اينکه مرا نخواهند اما تمام تلاشم را خواهم کرد که نماينده خوبي براي فوتبال ايران و البته پرسپوليس باشم. پرسپوليس تيم سرشناسي در قطر است و انتظارات بالاست و به همه ثابت خواهم کرد و اميدوارم نماينده خوبي باشم.

 

با جباري نه اما با پژمان منتظري مشورت کردم

 

با آقا مجتبي جباري مشورتي براي حضورم در قطر نداشتم اما با پژمان منتظري صحبت کردم. با بيشتر کساني که تجربه حضور در فوتبال اين کشور را داشتند صحبت کردم و البته در نهايت خودم تصميم گرفتم.

 

 

يک روز به پرسپوليس برمي‌گردم

 

دلم براي پرسپوليس مطمئنا تنگ خواهد شد. همه مي‌آيند و مي‌روند و اين تنها پرسپوليس است که باقي مي‌ماند. من و امثال من رفتني هستيم و پرسپوليس باقي مي‌ماند و براي آنها بهترين آرزوها و موفقيت‌ها بيش از فصل گذشته را دارم. براي آنها هر روز انرژي مثبت مي‌فرستم و آرزوي موفقيت مي‌کنم و در نهايت يک روز به پرسپوليس بازخواهم گشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html