پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228271
شوک آقاي گل به پرسپوليس/ طارمي دست به دامن پروين شد
تاریخ انتشار : 1396/03/31 18:30:27
نمایش : 1507
مهدي طارمي به محض ديدن علي پروين در مراسم افطاري بار ديگر خواسته‌اش را تکرار کرد: «علي‌آقا حاضرم همه طلبم را به پرسپوليس ببخشم! لطفاً با آقاي طاهري و باشگاه صحبت کنيد رضايتنامه‌ام را بدهند. مي‌خواهم به اروپا بروم!»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دوشنبه‌شب گذشته مراسم افطاري مهدي پرهام مالک باشگاه نساجي مازندران و دوست صميمي امير قلعه‌نويي در آجودانيه تهران برگزار شد.

در اين مراسم ورزشکاران و هنرمندان زيادي از جمله مهدي پاشازاده، آرش برهاني، مهدي اميرآبادي، محسن مسلمان، مهدي طارمي، رضا رجبي، عبدالحسين مختاباد، هرمز شجاعي‌مهر، رضا توکلي، حسن رنگرز و... حضور داشتند.

عادل فردوسي‌پور هم به اين مراسم افطاري آمده بود اما چهره ويژه علي پروين بود. اسطوره محبوب پرسپوليسي‌ها به همراه محمد پسرش و کاميار زرداني دوست خود به اين افطاري آمده بود که با مهدي طارمي و محسن مسلمان برخورد کرد.

دو بازيکن پرسپوليس هنگام ورود به مراسم و خروج نزد علي پروين رفته و با پيشکسوت خود به خوش و بش پرداختند.

مهدي طارمي طي روزهاي گذشته يکي، دو بار تلفني با علي پروين صحبت کرده و از او خواسته بود رضايتنامه‌اش را از باشگاه پرسپوليس بگيرد.

دوشنبه‌شب مهدي طارمي به محض ديدن علي پروين بار ديگر خواسته‌اش را تکرار کرد: «علي‌آقا حاضرم همه طلبم را به پرسپوليس ببخشم! لطفاً با آقاي طاهري و باشگاه صحبت کنيد رضايتنامه‌ام را بدهند. مي‌خواهم به اروپا بروم!»

علي پروين هم با لبخند گفت: «مهدي جان خوب کار کردي، بمون پرسپوليس و بعد از جام‌جهاني برو!»

با اين حال پروين بار ديگر به طارمي قول داد باز هم پيگير کارش باشد.

شوخي مسلمان با پروين:

علي‌آقا رضايتنامه ما رو هم مي‌گيري؟!

اما در حاشيه مکالمه دوستانه علي پروين و مهدي طارمي وقتي بحث به رضايتنامه کشيد، محسن مسلمان هافبک پرسپوليس هم که کنار ميز حضور داشت به شوخي گفت: «علي‌آقا؛ رضايتنامه ما رو هم مي‌گيري؟!»

البته از لحن صحبت مسلمان معلوم بود شوخي مي‌کند و به همين خاطر خيلي علي پروين حرفش را جدي نگرفت!

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html