پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228269
نبرد کوچه به کوچه در الموصل القديمه/اهتزاز قريب الوقوع پرچم عراق
تاریخ انتشار : 1396/03/31 18:14:34
نمایش : 1310
نيروهاي عراقي در حال نبرد منزل به منزل و کوچه به کوچه با تروريستهاي داعش در الموصل القديمه هستند و طي ساعات آينده پرچم عراق بر بالاي مسجد النوري در غرب موصل به اهتزار در مي آيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از النهرين، منابع عراقي از نبرد سنگين نيروهاي اين کشور اعم از پليس و مبارزه با تروريسم با داعش در کوچه هاي قديمي موصل خبر مي دهند.

اين منابع بيان کردند: اخباري خوبي از منطقه درگيري به گوش مي رسد. با وجود اينکه پيشروي ها به کندي و با احتياط صورت مي گيرد اما تک تيراندازان عراقي کوچه هاي الموصل القديمه را با اجساد داعشي ها پر کرده اند.

منابع عراقي گزارش داد: مسجد النوري هم اکنون در برابر ديدگان نيروهاي عراقي قرار دارد اما به سبب بمبگذاري کامل اين مسجد از سوي داعش نيروهاي عراقي با احتياط به اين مسجد نزديک مي شوند.

اين منابع به اوضاع اسفناک غيرنظاميان در مناطق باقيمانده تحت اشغال داعش اشاره و اعلام کردند: هم اکنون در الموصل القديمه جنگ منزل به منزل و کوچه به کوچه در جريان است و نيروهاي عراقي در حال پاکسازي مناطق آزاد شده هستند.

به گفته اين منابع عمليات طبق برنامه به پيش مي رود و طي ساعات آينده سرنوشت جنگ در اين منطقه مشخص خواهد شد و پرچم عراق بر بالاي مسجد النوري به اهتزار درخواهد آمد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html