پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228259
پيام توليت آستان قدس رضوي به مناسبت روز جهاني قدس
تاریخ انتشار : 1396/03/31 17:40:23
نمایش : 1814
حجت الإسلام‌والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي به مناسبت روز جهاني قدس پيامي صادر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الإسلام‌والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي به مناسبت روز جهاني قدس پيامي صادر کرد.

 متن اين پيام به اين شرح است.

بسم الله الرحمن الرحيم


ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به حضرت حق، مبارزه با نفس و شکست استکبار درون و بيرون و فصل زيباي همدلي و وحدت مسلمانان در پرتو ضيافت الهي، به روزهاي پاياني خود نزديک شده و ديگربار طنين نواي حضرت امام خميني(ره) به گوش مي‌رسد که فرمود: «روز قدس، روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است».
ملت قهرمان ايران که به حمدالله در سي‌وهشت سال گذشته در مسير تحقق آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي زير سايه رهبري داهيانه امام راحل عظيم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبري؛ حضرت امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) گذر کرده است و امروز به‌عنوان ساکنين ام القراي جهان اسلام، الگو و اسوه تمامي ملت‌هاي آزادي‌خواه جهان شناخته مي‌شود و در وضعيت حساس و سرنوشت‌ساز منطقه در خط مقدم پيشرفت، عدالت‌طلبي و آزادي‌خواهي قرار دارد.


اين روزها و در شرايطي که تفکر تکفيري با حمايت مادي و معنوي حکومت‌هاي مرتجع و قبيله‌اي منطقه و در پوشش گروه‌هاي تروريستي مانند داعش، القاعده، النصره و... به‌عنوان زاده‌هاي شوم آمريکا و صهيونيسم جهاني، درصدد نابودي تفکر اسلام ناب و گسترش اسلام آمريکايي مي‌باشد، حضور، ايستادگي و همدلي ملت ايران و نيروهاي مسلح غيور سيلي محکمي بر آنان وارد مي‌آورد.


اين حضور هميشگي مردم پيام روشني به صهيونيستم جهاني مي‎دهد که در صورت هرگونه اقدام عليه کشور عزيزمان با جواب سخت‎تر مواجه خواهند شد و اين ايستادگي ملت ايران موجب دلگرمي و حمايت از گروه‎هاي مختلف آزادي‌خواه در سراسر جهان و تضعيف و نابودي رژيم صهيونيستي مي‌شود.


پيام ماه عزيز رمضان خروش و خيزش جهاني عليه ظلم، استبداد و استکبار است و با توجه به وقايع اخير در منطقه ضروري است همه مسلمانان بار ديگر همدل و متحد با يکديگر براي مسأله اول جهان اسلام يعني رهايي قدس عزيز از چنگال رژيم جعلي صهيونيستي در راهپيمايي روز قدس شرکت کنند.


اين‌جانب در جوار مضجع شريف رضوي و در پرتو انوار کريمانه امامي که همگي در لحظه‎هاي زيارتش مي‌خوانيم « اشْهَدُ أَنَّکَ جَاهَدْتَ فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ»، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادت همه مردم ايران اسلامي و مسلمانان غيور و سرافراز سراسر عالم در ماه ضيافت الله، در جهت اجراي منويات رهبري معظم انقلاب اسلامي از عموم آزادي خواهان جهان به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان عزيز و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، جوانان و نوجوانان عزيز درجاي جاي کره خاکي دعوت مي‌کنم با شرکت گسترده در راهپيمايي باشکوه روز قدس، ديگربار اوج اقتدار و همگرايي آزادي خواهان جهان و به‌ويژه امت اسلامي در اين مسئله مهم و اساسي را به نمايش بگذراند و موجبات شادماني وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم آورند.

 سيد ابراهيم رئيسي
 توليت آستان قدس رضوي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html