پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228238
احتمال غيبت ستاره کره‌اي برابر ايران
تاریخ انتشار : 1396/03/29 12:39:59
نمایش : 1477
مصدوميت سون هيونگ مين ستاره نيم ملي کره ممکن است باعث شود او در بازي حساس برابر ايران نتواند تيم‌ ‌ملي کشورش را همراهي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سون هيونگ مين، ستاره تيم‌ ‌ملي کره جنوبي به دليل مصدوميت در بازي برابر قطر از زمين بازي بيرون رفت و قرار است به زودي نيز جراحي شود و به همين خاطر ديدارهاي نخست تيمش را در ليگ برتر از دست خواهد داد.

مصدوميت اين بازيکن کره‌اي ممکن است باعث شود او در بازي حساس برابر ايران نتواند تيم‌ ‌ملي کشورش را همراهي کند. کره جنوبي بايد در شهريور ماه در جدالي حساس برابر ايران به ميدان برود و سپس به تاشکند ازبکستان خواهد رفت تا آخرين ديدارش در انتخابي جام جهاني روسيه را برگزار کند.

شدت مصدوميت سون هيونگ مين باعث خواهد شد که او جدال حساس برابر ايران را از دست بدهد؛ ديداري که با هر نتيجه‌اي غير از برد کره به پايان برسد کار صعود اين تيم به جام جهاني را بسيار سخت خواهد کرد.

کره جنوبي از سال ۱۹۸۲ به طور مداوم در جام جهاني حاضر بوده و اکنون نيز اميدوار است بتواند بعد از تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران به عنوان تيم‌ ‌ دوم راهي جام جهاني شود.


ايسنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html