پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228234
کولاکوويچ: روسيه در سرويس و دفاع خوب بود/ به ذخيره‌ها ميدان دادم
تاریخ انتشار : 1396/03/29 11:52:26
نمایش : 1507
سرمربي تيم ملي واليبال ايران بعد از شکست برابر روسيه گفت: ما در اين بازي به بازيکنان ذخيره ميدان داديم اما روسيه که نياز به برد داشت با تمام قوا بازي کرد و به آنچه که مي‌خواست دست پيدا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ايگور کولاکوويچ در نشست خبري پس از ديدار مقابل روسيه در جمع خبرنگاران بيان کرد: امروز مقابل تيم خوب و قدرتمند روسيه که در اين مسابقات از خود توان بالايي نشان داد و تيم هاي قدرتمندي را شکست داده است، بازي کرديم. از آنجايي که همه فرصت هاي خود را براي صعود به مرحله فينال در اين هفته از دست داديم تصميم گرفتم از بازيکناني که کمتر به آنها فرصت بازي داده بودم استفاده کنم.

وي با بيان اينکه بازيکنان جوان تيم تمرينات زيادي داشتند و استحقاق بازي در ميادين بين‌المللي همچون ليگ جهاني را دارند، گفت: در ست اول مسابقه با روسيه شروع خوبي داشتيم و مثل بازي برابر آمريکا فرصت هاي خوبي فراهم آمد اما در امتيازات پاياني بازي را واگذار کرديم.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه بعد از آن تا نيمه هاي هر ست مي جنگيديم، گفت: روسيه در سرويس و دفاع روي تور خيلي بهتر کار کرد و برنده اين بازي شد. من از روحيه جنگندگي بازيکنانم که تا آخرين نفس در مقابل روسيه ايستادگي کردند رضايت دارم.

کولاکوويچ ادامه داد: روسيه به اين پيروزي بسيار نياز داشت و هر کاري کرد که برنده شود چون اين پيروزي براي آنها مجوزي بود براي ورود به برزيل و مرحله نهايي ليگ جهاني. اما من هم از عملکرد امروز بازيکنانم برابر روسيه رضايت دارم.

تيم ملي واليبال ايران با پذيرش شکست برابر روسيه به کار خود در ليگ جهاني سال ۲۰۱۷ پايان داد. ملي پوشان کشورمان در ۹ مسابقه خود سه برد و ۶ شکست را تجربه کردند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html