پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228226
"آتش به اختيار"ي دانشجويان قرار نيست قانون را ناديده بگيرد/ دانشجويان قرار است خلاءهاي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي کشور را پر کنند/ طومار نماز جمعه را محکوم مي کنيم
تاریخ انتشار : 1396/03/29 11:25:05
نمایش : 782
متين منتظمي گفت: در جمهوري اسلامي هيچکس به اندازه رهبري معتقد به ساختار و قانونمندي نيست؛ "آتش به اختيار"ي دانشجويان قرار نيست قانون را ناديده بگيرد، اين آتش به اختياري در چارچوب قانون جمهوري اسلامي است و ما هر کجا احساس کنيم کشور با خلاء مواجه است وارد عمل مي‌شويم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، متين منتظمي دبير کل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در گفتوگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار رمضاني با دانشجويان اظهار داشت: رهبري پيش و پس از عبارت " آتش به اختيار" نکاتي را بيان فرمودند که يا خيليها نديدند يا نميخواهند ببينند.

 

وي افزود: ايشان فرمودند در هر کدام از دستگاههاي کشور مشکلات فرهنگي را ديديم بايد ورود پيدا کنيم و خودمان وارد فاز اجرايي شويم و آتش به اختيار عمل کنيم.

 

دبير کل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان تصريح کرد: تصور ما دانشجويان از اين عبارت اين است که در مسائل مختلف همراه با نقدي که به دستگاهها داريم، خودمان وارد عمل شويم و خلاءها را پرکنيم.

 

منتظمي گفت: در جمهوري اسلامي هيچکس به اندازه رهبري معتقد به ساختار و قانونمندي نيست؛ "آتش به اختيار"ي دانشجويان قرار نيست قانون را ناديده بگيرد، اين آتش به اختياري در چارچوب قانون جمهوري اسلامي است و ما هر کجا احساس کنيم کشور با خلاء مواجه است وارد عمل ميشويم.

 

وي ادامه داد: براي مثال در حوزه هنر انقلابي احساس شد که دانشگاه‌ها ضعيف عمل ميکنند؛ ما آمديم و گروههاي تئاتر و سرود انقلابي را ايجاد کرديم و شرايط را به طور حرفهاي براي دانشجويان فراهم کرديم تا اگر علاقهمند بودند بعد از دوران دانشگاه هم اين مسير را ادامه دهند.

 

دبير کل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان عنوان کرد: دانشجويان قرار است خلاءهاي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي کشور را پر کنند؛ قرار است به کشور کمک کنند نه اينکه براي نظام هزينه بيافرينند؛ دانشجوي حزب اللهي راضي به ايجاد هزينه براي کشور نيست.

 

منتظمي در خصوص بنري که به نام دانشجويان حزب اللهي در نماز جمعه تهران نصب شده بود اظهار داشت: عدهاي به نام دانشجوهاي حزب اللهي در نماز جمعه تهران طومار نصب کردند و پاي آن امضا زدند در حالي هيچ کدام از تشکلهاي دانشجويي چنين اقدامي انجام ندادند و آن را رد ميکنند.

 

وي در پايان اظهار داشت: فعالان دانشجويي وظيفه کمک به رشد و تکامل را برعهده دارند و هيچ کدام از اتحاديههاي دانشجويي دخالتي در مسئله تومار نماز جمعه نداشتند و اين کار را هم محکوم کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html