پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228120
امام جمعه شهر فارسان
انتخابات از جهت مشارکت،رقابت،سلامت و امنيت در دنيا بي نظير بود
تاریخ انتشار : 1396/03/05 15:31:05
نمایش : 1011
امام جمعه فارسان گفت: انتخابات پرشور رياست جمهوري امسال،نشانه اعتماد بالاي قاطبه ي ملت به نظام و رهبري و از جهت مشارکت و رقابت و سلامت و امنيت در دنيا بي نظير بود که سرمايه بزرگي براي دست اندرکاران مي باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي امروز شهر فارسان گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وي با اشاره به دستگيري رهبر شيعيان بحرين گفت: حکومت ضد مردمي مستبد آل خليفه و آل سعود با پرهيز از ظلم و جنايت و ايستادگي در برابر ملت خود، از سرنوشت محتوم ديکتاتورهايي همچون صدام و قذافي عبرت گرفته و تا دير نشده به دامان مردمشان برگردند
 
وي با اشاره به انتخابات 29 ارديبهشت گفت:انتخابات پرشور رياست جمهوري امسال کشورمان در آستانه چهل سالگي انقلاب، نشانه اعتماد بالاي قاطبه ي ملت به نظام و رهبري و از جهت مشارکت و رقابت و سلامت و امنيت در دنيا بي نظير بود که سرمايه بزرگي براي دست اندرکاران مي باشد.
 
وي تصريح کرد: اگرچه کليت انتخابات موجب افتخار نظام و انقلاب است ولي بررسي جدي هرگونه تخلفات ادعايي اعم از تبليغات و کيفيت اجرا و دخالت هاي ممنوع قانوني اشخاص يا مجموعه ها و يا هتک حرمت افراد يا نهادهاي قانوني در تمام مراحل انتخابات از هر کسي که باشد مورد انتظار ملت از مراجع قانوني است که بايد پيگيري شود.

برخورد با روزه خوران در شهر فارسان
 
امام جمعه فارسان گفت: ماه رمضان بهترين فرصت براي خودسازي و ارتباط با قرآن و بهره بردن از انوار مقدسه ي معنوي و معارف دين و اهليت و توشه گرفتن جهت مابقي عمر و سفر طولاني آخرت است.
وي تصريح کرد: مردم حرمت اين ماه عزيز را نگه دارند رستوران ها و اغذيه فروشي ها براي رفا حال  مسافران غذا آماده کنند اما پرده اي نصب شود و از پخت غذاهاي که بو بسيار دارند خوداري کنند و همچنين از نيروي انتظامي هم خواسته ايم که در اين زمينه با روزه خوران برخورد کند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html