پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228117
ايستادگي در مقابل استکبار فتح خرمشهرها را در پي دارد
تاریخ انتشار : 1396/03/03 18:18:15
نمایش : 1651
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: امروز همه دغدغده هاي شهيد شده در فتح خرمشهر آن است که ارزشها را حفظ کنيد و در مقابل استکبار، بيگانه و غرب بايستيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در صبحگاه مشترک نيروهاي مصلح استان با اشاره به اينکه فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و بايد روي اين موضوع تمرکز، تفکر و تعقل داشت اظهار کرد: فتح خرمشهر به گفته امام راحل فتح خاک و زمين نيست بلکه فتح ارزش هاست.

وي تصريح کرد: فتح ارزش ها از ديدگاه امام راحل همان هايي است که قسمتي از آن ها را در وصيت ها اشاره مي کنند و مي فرمايند ما مفتخريم که پيرو قرآن، ايمان و پيرو اسلام ناب هستيم.

نکونام با اشاره به اينکه ما نبايد از نهج البلاغه و صحيفه سجاديه فاصله بگييريم اذعان داشت: اگر امام انقلاب کرد و در اين مسير پرچم بلند کرد و جلو افتاد براي اينکه اين ارزش هاي اسلامي را در جامعه ساي و جاري کرد پس ما نيز بکوشيم از اين ها فاصله نگيريم.

وي با بيان اينکه امروز بيش از ۳۰ سال است که ازآن حماسه عظيم مي گذرد عنوان کرد: به خود آييم و ببينيم سبک زندگي ما را غرب و بيگانگان تعريف نکنند.

نکونام ادامه داد: مبادا افکار بيرون نوع علم مان، طرز تفکرمان، سبک زندگي، تصميم گيري ها، انتخابات، اداره جامعه، سياست ورزي مان و خانواده، بازار و اقتصادمان از بيرون براي ما بياييد و ارزش هاي امام پشت سر گذاشته شود.

وي خاطرنشان کرد: امروز در مقابل فرهنگي که براي شما مي آورد بايستيد و نگذاريد فرهنگ غرب در زندگي شما نفوذ کند.

فرهنگ ايران اسلامي بايد خدامحور باشد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: فرهنگ ما بايد قران خدامحور باشد نه دنيامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور.

نکونام اظهار کرد: مردم روي تقوا و دين مداري متمرکز باشيد و دين خود را سفت بچسبيد نگذاريد دين تان را متزلزل کنند مردم اين ارزش امام است و مسلمان بمانيد و مسلمان بميريد.

فتج خرمشهر را پاس بداريد

نکونام اظهار کرد: ارزش ها را حفظ کنيد به خير روي آورديد و از آمريکا دوري کنيد او شر مطلق است.

وي اذعان داشت: خرمشهريان به خود بباليد که زير پرچم اسلامي هستيد شما عزت و آزادي داريد زير پرچم اسلام بمانيد و مراقب باشيد اينها در کشورتان راه پيدا نکند.

نکونام در پايان تاکيد کرد: بيدار باشيد تا دشمن نفوذ نکند چراکه نفوذ خطرناک است بيدار باشيد که چه مي کند ما زير پرچم جمهوري اسلامي زندگي ميکنيم و رستگاري در سايه ادامه دادن اين راه است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html