پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228116
سوم خرداد از خودگذشتگي هاي زاهدان شب و شيران روز بود
تاریخ انتشار : 1396/03/03 18:16:56
نمایش : 1764
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در چهارمحال و بختياري گفت: سوم خرداد ياد آور رشادت ها و از خود گذشتگي هاي زهدان شب و شيران روز و رزمندگاني بود که توانستند با ايمان، شهادت و شجاعت خود از انقلاب با شايستگي دفاع کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) اظهار کرد: به گفته امام راحل (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نيست فتح ارزش هاي اسلامي است.

وي تصريح کرد: طي روزهاي خاص دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز آزادي خرمشهر مناسبت ترين زمان است که مي شود درس اوج ايثار، مقاومت و در نهايت نهايت پيروزي باشد.

سردار اکبري ادامه داد: مقاومت در حماسه خرمشهر کاملا مردمي، عمومي، فراگير، طاقت فرسا، مستقل و با ايثار بالا بود.

وي با اشاره به اينکه صدام تصميم داشت سه روز خرمشهر را فتح کند بيان داشت: مردم با اوج تلاش و مقاومت و از خود گذشتگي ۳۵ روز آن را با چنگ و دندادن نگه داشتند و در اوج مظلوميت خرمشهر سقوط کرد.

سردار اکبري با اشاره به دوران سخت آن روزها اذعان داشت: فرمانده سپاه خوزستان فرياد مي زند به داد ما برسيد ما اسلحه نداريم و خدا مي داند که ما دشمن را لمس کرديم.

وي ادامه داد: آن روزها فرمانده سپاه خوزستان فرياد مي زد دشمن هرگز نتوانسته ايده هاي خود را عملي کند و يا از پشت تير باران شده ايم صلاح به ما برسانيد.

سردار اکبري يادآور شد: در اين عمليات ها سپاه پاسداران، بسيج، ارتش در کنار يکديگر مناطق عظيمي از خاک جمهوري اسلامي را توانستند از دست دشمن خارج شد و به ميزان قابل توجهي توانستيم ارتش بعث را سرکوب نماييم.

وي خاطرنشان کرد: با پيروزي هايي که در دوران مختلف نظام جمهوري اسلامي داشته ايم عمليات هاي فتح المبين شتاب فزاينده اي به خود گرفت و به طور کامل در روند پيروزي انقلاب اسلامي به نقطه عطف دست پيدا کردند.

سردار اکبري اذعان داشت: با ازادي خرمشهر به جهان اعلام کرديم صدام در جنگ شکست خورده است و اين را مديون شهدا، جانبازان و ايثارگران بوده ايم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html