پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228110
گراميداشت هفته مقاومت و پايداري با شعار من انقلابي ام در بام ايران
تاریخ انتشار : 1396/03/02 10:09:06
نمایش : 1682
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري از گراميداشت هفته مقاومت و پايداري با اجراي 440 برنامه در رده‌هاي سپاه و بسيج چهارمحال و بختياري خبرداد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بسيج، گفت: شعار محوري هفته مقاومت و پايداري امسال "من انقلابي ام"، مي باشد.

وي، با اشاره به اهميت فتح خرمشهر در عمليات غرورآفرين بيت المقدس به تأسي از فرمايشات حضرت امام خميني (ره)، گفت: خرمشهر را به معناي واقعي کلمه خدا آزاد کرد و آزادسازي اين نقطه حساس و استراتژيک در دوران دفاع مقدس، تجلي وحدت و همدلي نيروهاي مسلح و مردم براي رسيدن به هدف عالي تحت زعامت و رهبري ولي فقيه و با توکل به خدا و روحيه انقلابي و جهادي بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) افزود: به مناسبت گراميداشت هفته مقاومت و پايداري تعداد ۴۴۰ برنامه با ۲۶ عنوان در رده‌هاي بسيج و سپاه چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.

سردار اکبري، ادامه داد: نواخت زنگ مقاومت و پيروزي، برگزاري صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح باحضور مسئولان ارشد استان و يادگاران دفاع مقدس، همايش رزمندگان و جانبازان عمليات بيت‌المقدس و تجليل از آنها، مسابقات مختلف ورزشي و فرهنگي، ديدار با خانواده معظم شهداء، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، محافل انس با قرآن، تجديد ميثاق با شهداي دفاع مقدس و غبارروبي گلزار شهدا، رژه موتوري و اهداي خون در برخي از رده‌ها، مهم‌ترين برنامه‌هاي اين هفته است.

وي يادآور شد: اردوهاي فرهنگي تربيتي يک روزه جهادي، فراخوان آموزشي يگان‌ها و رزمايش بسيجيان، برپايي نمايشگاه سوم خرداد، يادواره‌هاي پايگاهي شهداء و آبروي محله، نشست‌هاي بصيرتي، کارگاه مهارت‌افزايي راويان دفاع مقدس، شرکت منسجم بسيجيان در نماز عبادي سياسي جمعه، از ديگر برنامه‌هاي گراميداشت هفته مقاومت و پيروزي در سطح استان چهارمحال و بختياري است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html